16 czerwca 2011

{Porządki}

Nie wiem jak wy, ale ja mam tak, że zanim zacznę coś tworzyć to staram się poukładać co nieco dookoła siebie, bo inaczej robota mi nie idzie. Przekłada się to i na porządek w mieszkaniu, i na zaśmiecony pulpit komputera. Nie myślcie sobie, że ze mnie ta, co najlepiej spałaby ze ścierką do wycierania kurzu :) Gdy byłam nastolatką, to było wręcz przeciwnie, o czym najlepiej wie mama :D, ale po prostu lubię poukładać "zewnętrze", żeby można było pokazać wnętrze, o :)

Tak się złożyło, że dziś zaczęłam tygodniowy urlop (jupiii!) :) Jestem więc przeszczęśliwa i od rana zabrałam się za układanie w salonie. Wygląda to obecnie tak, że połowę regałów mam wywaloną na środek pokoju, bo zajęłam się moimi craftowymi materiałami. Na pierwszy rzut poszły zamknięte w puszce muliny. Nie jestem może zatwardziałą hafciarką, ale od czasu do czasu lubię coś wyszyć, głównie dla ozdoby jakiegoś szytego elementu. Do tej pory moje muliny leżały sobie poplątane i prezentowały się tak:
Pomyślałam, że warto coś z tym zrobić, skoro już chcę mieć porządek. Wykorzystałam do tego udostępnione przez Wild Olive szpulki, których wcześniej używałam do przechowywania tasiemek. Dziś wystąpiły w swej pierwotnej roli i prezentują się moim zdaniem przecudnie - nie mogę się napatrzeć :) 
Ta tęcza mnie zachwyca :) Okazało się, że nagle mam spory zestaw muliny w różnych kolorach. Kto by pomyślał? :D Podoba wam się? To oglądajcie, a ja lecę przywracać salon do normalnego stanu ;)

6 komentarzy:

  1. They look so happy to be all wrapped up!

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany ale odmiana !!!! Miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Yes, they are! And I'm happy to see them like that :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem ci ,że jakbym się wzięła i poukładała swoje mulinki ,to pewnie też okazałoby sie ,że mam ich całkiem sporo ;)
    Na razie wyglądaja mniej więcej jak twoje przed porządkami ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna tęcza, też powinnam zabrać się za porządki

    OdpowiedzUsuń
  6. Porządek to podstawa - sie wie :)

    OdpowiedzUsuń