16 lutego 2012

{Tymusiowe}

Pokazuję dalszą część prezentu dla rocznego Tymusia. Przyznam, że pomarańcz to nie jest mój ulubiony kolor, jednak złagodzony przez zieleń i lniane beże wydaje się być bardziej przystępny :) Literki szyłyśmy z mamą. Jak myślicie, wyszły w porządku? (Powiesić równo literki na ścianie, nie posiadając dla każdej gwoździa, to niezłe wyzwanie ;))


Wiecie co? Strasznie tęsknię za wiosną, a tu nam się taka paskudna zima objawiła. Póki co szyję już wiosenno-tematycznie i zaklinam tę pogodę. Może się zawstydzi i podda ;)

14 komentarzy:

  1. Czy wyszły w porządku! Co to za pytanie, są świetne, w szczególności widać to gdy się powiększy zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  2. Super literki, zbieram sie do takich dla naszego malenstwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zestawianie kolorystyczne i pomysł ;-) Ja wolę używać całego imienia, ale liter u obu ( już niedługo 3 ) chłopaków mega duuuuużo do uszycia ;D W sumie: 26 liter ;D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny napis. Kolorki mi się podobają ;)
    Kilka postów temu pisałaś, że możesz wysłać zaproszenia na pinterest. Czy mogłabym poprosić o zaproszenie? ;>
    mój e-mail - 31karolina.z@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny napis!!! zestawienie kolorków fantastyczne;) ostatnio próbowałam stworzyć literki do pokoju mojej córci ale jak patrzę na Twoje stwierdzam że lepiej je zdejmę bo raczej mi nie wyszły;( no ale stawiam pierwsze kroki w szyciu, więc... Te cudowne są...Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie waż się zdejmować! Każdy kiedyś zaczynał, a poza tym sprawdziłam i nie zauważam dramatycznych braków :D Według mnie są bardzo ok. Fajny fiolecik :)

      Usuń
  6. no po prostu PIKNE!! :D

    ps. zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne te literki, jak je uszyłaś ? Wycielas po prostu z materialu i zszylas na drugiej stronie ?

    Chyba mojej malej zrobie z jakiejs starej poscieli czy czegoś!

    OdpowiedzUsuń