1 października 2012

{Imiona i wypadki}

Długo nic nie pisałam, bo byłam kompletnie "zaszyta". Niestety nie tylko tworzenie zajmuje nas ostatnimi czasy. Mama miała ostatnio bliskie spotkanie z pechem, potknęła się i upadła na podłogę w pracy tak niefortunnie, że nieźle poobijała kolano. Myślała, że to po prostu stłuczenie, jednak okazało się, że to pęknięta łękotka i jeszcze szereg innych połączonych urazów. Później były trzy dni w szpitalu, zabieg, a teraz leży bidulka w domu i dopiero zaczyna jako tako poruszać się po mieszkaniu, oczywiście o kulach. Będzie tak pewnie jeszcze przez kilka miesięcy. Teraz trzymamy kciuki, żeby na kontroli wszystko wyszło dobrze. No i cieszy chociaż to, że odrobinę mniej boli. O szyciu na razie nie ma nawet mowy. Mamuś może co najwyżej planować co uszyje, gdy jej się poprawi :) Trzymajcie kciuki!

A ja pokazuję wynik, nie powiem, długich godzin szycia. Najwięcej zawsze mozolnej "roboty ręcznej" jest z literkami. Muszę jednak koniecznie wspomnieć, że ostatnio w szyciu wspiera mnie mój mąż! :) Ależ dumna jestem. Po malutku go zarażam, choć przed wypychaniem broni się ciągle jak może ;))

Powstało pięć słodkich imion, każde inne. Mogłam sama wybrać kolorystykę i tkaninki. Oto one:


Które imię wyszło najlepiej? Pozdrawiam wszystkich!

21 komentarzy:

  1. Mnie najbardziej podoba się KUBA, ale ja jestem nieobiektywna, bo mój synek ma tak na imię:)
    Wszystkie są super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie na podium na pierwsze miejsca! Pozdrawiam. Mamie życzę powrotu do sprawności ruchowej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne literki, mi najbardziej podoba się Krzyś i Kuba :) Życzę szybkiego powrotu do zdrowia dla mamy.
    Zapraszam do mnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Julia najładniejsza, tylko ciut za jasna jak dla mnie (ale to moze na zdjeciu tylko), Kuba jest genialny, ale nie podoba mi się osobiście literka a zarówno kolorystycznie, jak i jej forma. Ale to moje zdanie bardzo skromne i nie chcę Ci przykrości sprawiać, ponieważ piękne są te imiona i gdybym miała nowego bobasa, to bym bardzo chciała. :) Życzę dużo zdrówka Mamie i jak najwięcej zapału męża do tworzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie tak łatwo wybrać faworyta, bo każde imię jest zachowane w innej tonacji i ma inny charakter. Bardzo mi się podobają kształty literek - są takie wesołe i sympatyczne :) Świetne zestawienie tkanin i kolorów... No po prostu cudne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciężki wybór, wszystkie piękne, każde inne ale tak samo piękne.
    Mąż przy maszynie!!! Niesamowite. Już widzę minę mojego jak go o to proszę :))).
    Dla mamy dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dziadek odkąd pamiętam szył na maszynie, więc dla mnie to wcale nie takie dziwne :))

      Usuń
  7. mnie sie podoba imie Kuba tzn jej kolory . A mamie zycze szybkiego powrotu do zdrowia , moja 3 letnia córeczka jeszcze tydzien temu miala gips bo zlamala noge , wiec wiem jaki to bol mniec cos z noga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze są wszystkie, jednak kropeczki w imieniu Ola urzekły mnie najbardziej - dla zdecydowany faworyt. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mamie współczuje peknietej łękotki i taki w związku z tym mały żarcik z zycia mojej koleżanki wziety, usłyszany przeze mnie w szpitalu u niej w odwiedzinach.

    Rozmawiają Jej teść i Jej tata.
    _ a co to Beatce sie stało, że w szpitalu leży
    - ma stłuczona łękotkę
    - aaaaaa łechtaczke powiedasz, niedobrze, niedobrze

    OdpowiedzUsuń
  10. KUBA skradł moje serce! :)
    Sama miałam kiedyś przykrą kontuzję kolana (m.in. naderwane więzadła), u mnie obyło się bez zabiegu na szczęście, ale wiem jak to boli. Auć!
    Zdrowia dla mamy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne. Mi najbardziej podobają się literki "Julia", takie delikatne i urocze. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie cudne ale JAS idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakież piękne i wesołe te literki!!!!!!!!!!! Najcudniejszy Jaś:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. These are very pretty! Found your blog via Carina's Craftyblog :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny pomysł i przepiękne wykonanie :) Każde imię ma swój charakter, bo inne kolorki, wzorki...:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ola jest super i julia też :)..... zresztą wszystkie piękne

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie śliczne :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń