10 stycznia 2013

{Dla Martynki}

Jeszcze w grudniu napisała do mnie pani Asia, która poprosiła mnie o uszycie dekoracji do pokoju urządzanego dla Martynki. Poniżej wynik naszej współpracy :) Dekoracje w odcieniach bieli, turkusu i mięty.


Duże serce z pierwszą literką imienia, czyli M.



A poniżej zdjęcia pokoiku i dekoracji już na miejscu. Prawda, że ładnie? :)


Pozdrowienia serdeczne!
A już niedługo na blogu trochę wiosny w zimie, która postanowiła wrócić (aaaale śnieg mi za oknem pada). Myślę też o jakimś giveawayu, ale nie mogę się zdecydować co wam podarować :) Może podpowiecie?

14 komentarzy:

  1. bardzo ładny odcien turkusowy taki , śliczny !

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny komplecik :) delikatne kolorki i wogole slicznie wyszlo :) hmm po zastanowieniu to ja chcialabym cos w stylu twojej pomocnicy co niedawno pokazywalas :)Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zestaw. Malutka na pewno będzie dobrze się czuła w tak ślicznie ozdobionym pokoiku :)

    Pozdrawiam,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie Ty cudeńka Kochana szyjesz ... niezmiennie się zachwycam !!!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawda, że ładne. :) Nawet bardzo :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorki śliczne, takie delikatne, a ślimak przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne dekoracje, cudne kolory!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ piękne kolory !!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Komplet cudny :) Wszystkie Twoje prace na pewno każdy chętnie przygarnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko piękne , kolorowe. Mam pytanko gdzie kupujesz te cudne materiały ?

    OdpowiedzUsuń