11 marca 2013

(Cztery siostry i dużo miłości}

A kysz zimo paskudna. Było tak wiosennie i się zmyło! No nic, rok temu wiosnę zwiastowały żyrafki, w tym roku szaraki. Wiosna ma być, no! Dlatego szaraczki tym razem w wydaniu wiosenno-kwiecistym. Moc koloru, radości, świeżości. Na tym mi zależało i mam nadzieję, że tyle wiośnie wystarczy, żeby się na dobre rozgościła. Cztery królicze siostry, wszystkie podobne, ale każda inna. Którą wybieracie? :)


Dodatkowo naszło mnie na serduszka (stąd ta miłość na wiosnę w tytule), które można wykorzystać do powieszenia na gałązkach w wazonie, na klamce u drzwi, albo na uchwycie szafki. Słodkie kolory, wiosna i duuuuużo zdjęć :D







11 komentarzy:

  1. Prześliczne wszystko .
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie te Twoje prace są dopieszczone...Zachwycona jestem!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. pastelowe serducha są wprost bajeczne :) A królik pierwszy skradł moje serducho :)
    przy okazji zapraszam na candy
    http://otwartaszuflada.blogspot.co.uk/2013/03/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Te króliki są.... no piękne po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wowo, faktycznie super słodycz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Od razu zrobiło się wiosennie.A mi najbardziej podoba sie kroliczek zielony z czerwonymi różyczkami

    OdpowiedzUsuń
  7. Zauroczyły mnie te serduszka! Piękne

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne siostry a serducha są boskie te kolorki
    pychota :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jej jak pastelowo kolorowo !
    Pieknie !
    zajzyj do mnie :)
    http://mojamalaskandynawia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś pełna pomysłów i ślicznych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trafiłam tu po rz pierwszy i na pewno nie ostatni :p Jestem oczarowana :) Robicie cuda :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do nas w wolnej chwili http://fashonika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń