17 lipca 2013

{I znów kolor}

Dostarczam solidną dawkę koloru, a to za sprawą Kasi, Zosi i ptaszków.
Na początek Kasia z Zosią. Zosia ma dwa latka i można powiedzieć, że przez całe życie dostaje prezenty szyte przeze mnie ;) No, prawie przez całe. W każdym razie na pewno od ponad roku. Kasia, czyli mama, wymyśla dla mnie coraz to nowe wyzwania. I czapka, i Ktoś, i jamnik Rudy, i zaproszenia na urodziny (wszystko to pokazywałam Wam na blogu). Ostatnio Zosia miała urodziny, nie obyło się więc bez kolejnego szytego prezentu. Dostałam zadanie zaprojektowania i uszycia poduszki, która zachęci małą do zasypiania. Myślałam, myślałam i wymyśliłam... kwiatka :) Z kolorowymi płatkami. Wybrałam bawełniane tkaniny designerskie z USA, czyli świetnej jakości, mięciutkie, bajeczne. Sami zobaczcie:


Podusia jest dwustronna. Z jednej paski, z drugiej kropeczki.


Do tego uszyłam worek w truskawki na podręczne basenowe rzeczy Zosi. Worek jest bardzo duży i pojemny.

A teraz druga część. Napadło mnie na ptaszki. Kolorowe. W połączeniu z ptaszkami mamy, uszytymi już chwilę wcześniej, wyszło z tego niezłe stadko. Ptaszki są dostępne w sklepiku.

Moje ulubione, truskawki:


 Wisienki:


Pastele:
 
 
I niebieskości:

 
 
 
 

Zostało półtora dnia do końca konkursu z żaglówką i rybkami. Zapraszam tych, którzy jeszcze nie wzięli udziału: KLIK :)

13 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownosci ! Podusia pierwsza klasa ! Pozdrawiam ,

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne rzeczy, poducha extra :D

    OdpowiedzUsuń
  4. podusia genialna a ptaszki tyle kolorow ze wszystkie bym przygarnela do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło popatrzeć na takie kolory :) Wszystko wygląda pięknie, szczególnie niebieskie ptaszki!

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko piękne pozdrawiam pa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Poducha świetna! Całą łąkę można zrobić w pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne, genialne kolorki :) na pewno jeszcze tu zajrzę! pozdrawiam i zapraszam do siebie:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzy mi się taka wielka poducha kwiatuszek dla mojej córki :-) Miałam w planach szyć.... zbieram materiały i może coś koślawego mi wyjdzie :-)))

    Twoja jest cudowna!!!! i te ptaszki taki delikatne :-))

    OdpowiedzUsuń