8 lipca 2013

{Letnie wędkowanie}

Nie powiem, żebym miała okazję często łowić ryby (a szkoda). W czasach podstawówki, udało mi się złowić kilka maleństw na wyjeździe z tatą. Nadrabiam więc moje łowy, szyjąc rybki. Uszyłam maleństwa oraz dwie duże, które są baaardzo wygodne i mogę robić za wyjątkową poduchę-przyjaciela. Są dostępne w sklepiku.


Duża ryba nr 1 (ok. 39cm długości):


Duża ryba nr 2 (ok. 38 cm długości):


Mała rybka nr 1 (ok. 17 cm długości):


Mała rybka nr 2 (ok. 17,5 cm długości):


A to już pomysł na personalizację moich żaglówek. Imię Ela namalowane na kadłubie. Mam nadzieję, że prezent podobał się obdarowanej :)


Jak wypoczywacie? Nie zapominajcie o konkursie z żaglówką i rybkami (kilka postów niżej). Czasu coraz mniej :)

10 komentarzy:

  1. Mnie podobają się żaglóweczki ;-)
    Rybki też.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe rybki...a żaglówką jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. żaglówka piekna :) a rybki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaaa ta ostatnia łódeczka boska :-) rybki też ;-)
    w tym roku niestety wakacje będę oglądać na zdjęciach ;-) ale moze w przyszłym roku uda mi się dzieciakom pokazać może i wielkie statki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te ryby, łódeczka też fantastyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Çok harika olmuşlar, bayıldım :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie tu i kolorowo u Ciebie, aż miło popatrzeć:)) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w odwiedziny:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne pomysły, pięknie zrealizowane :)

    OdpowiedzUsuń