4 listopada 2013

{Roboty i inne psoty}

Dziś będę się chwalić :)) Znacie Simsy? Myślę, że ciężko ich nie znać :) Ja grywam w nie od początku ich powstania, czyli od Sims 1. Oczywiście teraz mam na to zdecydowanie mniej czasu, ale czasem, gdy chcę zrobić sobie odskocznię od świata, odpalam grę i po prostu się bawię.

Niedawno na profilu FB Electronic Arts Polska - The Sims PL ogłosił konkurs związany z najnowszym dodatkiem do Sims 3 - Skok w przyszłość. Tematem dodatku są roboty (zwane plumbotami), nowinki techniczne, podróże w przyszłości, itd. Na początku pomyślałam, że średni ten dodatek, bo pomimo tego, że nie mam kompletnie w nosie nowości technicznych, to bardziej serduchem jest mi do klimatów z przeszłości, gdzie wszystko jest miękkie, przytulne i radosne, a nie techniczne i zimne. Takie jakieś skojarzenia mnie dopadły. Z drugiej strony, pomyślałam, że może jednak fajnie byłoby się przekonać, co do zaoferowania ma ten dodatek (a nie od razu skazywać go na porażkę) i postanowiłam wziąć udział w konkursie (do wygrania była gra). Podkusiło mnie, żeby skorzystać z okazji i uszyć coś, czego jeszcze nie szyłam - robota :) Najpierw szkic, wykrój, dobór tkanin, później szycie, wykończenia. Zajęło to trochę czasu, ale wiecie co? Było warto :) Wygrałam!

Moje zdjęcie konkursowe:



Najlepsze jednak jeszcze miał nastąpić :) EA opublikowało zdjęcie, które zdobyło prawie 500 kciuków w górę ;), do tego miłe komentarze i niedowierzanie EA, że faktycznie własnoręcznie go uszyłam :))



No i przyszedł kolejny mail. EA Polska zapytało, czy Plumbocik mógłby do nich pojechać. Super sprawa, prawda? No i pojechał w podróż do Warszawy, gdzie od dziś będzie mieszkał. Przywitano go po celebrycku, sesją zdjęciową :) Ma nawet zdjęcia z gwiazdami "na ściance" :D Poniżej zdjęcia z profilu EA Polska, link do galerii: klik.



Ale mam radochę :))

14 komentarzy:

  1. Gratuluję. Stworek cudny. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje serdecznie, stworek swietny! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje ! Jest na prawdę świetny :) Proponuję jakąś produkcję masową Plumotka, sporo chętnych by się znalazło na niego :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Ogromne gratulacje. :) Ja też lubię Simsy, pomimo chronicznego braku czasu... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj tak to wileka radocha jak nasza praca zostanie tak doceniona - gratulacje
    fajny pomysł i niezwykle perfekcyjne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, nagroda w pełni zasłużona :)
    Zapraszam do mnie
    handmadebyevi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kapitalny robot, a sesja zdjęciowa... zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna przygoda...dla Ciebie gratulacje,robocik jest rasowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! Plumbocik jest bardzo kolorowy i miły dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje !! Wygrana w 100% zasłużona !! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z panna_M. Z pewnością fani simsów skusiliby się na kupno takiego plumbocika.

    OdpowiedzUsuń