19 grudnia 2013

{Romantycznie}

Podczas jednego z jarmarków poznałam panią Maję, której tak spodobało się to, co szyjemy, że już kilkukrotnie do nas wracała. Tak było i tym razem, kiedy poprosiła mnie o uszycie między innymi nietypowej poduszki, którą będzie mogła wykorzystać na potrzeby swojego własnego sklepiku. Miało być romantycznie, różowo, miętowo, turkusowo. Czyli tak jak lubimy :)


Do kompletu powstały też igielniki. Przesłodkie.


Podążając romantycznym nurtem, pokażę też zestaw ślimaczkowy, który zapodziałam gdzieś po drodze, a który szyłam na zamówienie już jakiś czas temu, w wielkim pośpiechu gdzieś pomiędzy zamówieniami, bo był pilnie potrzebny :))


 Ot, taka odskocznia od wszędobylskiej świątecznej czerwieni :)

5 komentarzy:

  1. piękne podusie, igielniki też wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe,tak cukierkowo-pudrowo,lubię też takie zestawy;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękności...już same kolory kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam się ;D zostanę, bo chciałabym urządzić pokój córki i szukam inspiracji;))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń