30 kwietnia 2014

{Słonecznej Majówki!}

Nie miałam jeszcze okazji, żeby pokazać słoneczne kwiatuchy, które uszyłam jeszcze na początku roku. Spodobały się i zniknęły, zanim zdążyły na blogu zadebiutować :) Wtedy było jeszcze zimno, szaro i słońca potrzebowałam jak tlenu, więc szczególnie żółty kolor dał mi niezłego kopa energetycznego.

 

 Szyłam też zestaw ślimaczka i ptaszków, w podobnych kolorkach. 


A teraz zmykam troszkę odpocząć. Po całym dniu pracy marzę tylko, żeby choć chwilkę poleżeć plackiem :)) A potem do szycia ;) Dużo słońca nam wszystkim życzę! :)

10 komentarzy:

  1. fajne kwiatuchy, a te poduchy z przedniego posta boskie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sehr hübsche Blumenkissen.
    Bianca

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie dziś pogoda nie dopisuje, za to u Ciebie bardzo słonecznie przez te piękne poduchy.
    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne - aż mi się takich zachciało...

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne poduchy i kwiatuchy!
    Tak pozytywne i pełne energii :) SUPER!
    Pozytywne pozdrowienia z www.decustyle.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, kiedyś robiłaś igielniki - w jakiej cenie ? Bo zastanawiam sie nad prezentem na dzień matki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy z jakich tkanin miałby taki igielnik powstać :) Napisz do mnie maila, to ustalimy wszystko.

      Usuń
  7. Jak tu słonecznie:) i kolorowo:) aż się tej wiosny chce:) a tu leje ciągle:(

    OdpowiedzUsuń