4 stycznia 2016

{Zachomikowane}

Nowy rok, nowe możliwości. Fajnie byłoby nie robić nic innego, tylko tworzyć przez 365 kolejnych nowych dni w roku, ale tak się nie da, więc nowy rok, to raczej nowe możliwości kombinowania jak najszybciej rzucić wszystko i siąść do szycia ;)
W poprzednim roku było podobnie, więc pokażę Wam co udało się stworzyć w tym wykombinowanym czasie, a czego nie zdążyłam jeszcze pokazać, bo pewnie siedziałam i szyłam ;)

Na początek prezent dla małej Alicji, która dołączyła do naszej rodziny (choć pewnie to prezent trochę i dla jej mamy :)) Nie miałam jeszcze okazji szyć kocyka, więc ten jest moim pierwszym. Bawełna w cudne liski, która zauroczyła mnie od razu, gdy ją zobaczyłam. Mama Ali mówiła mi, że nie przepada za różem, więc chciałam dobrać coś neutralnego, ale i słodkiego zarazem. Bawełnę i ocieplinę podszyłam mięciutką pikowaną dresówką w kolorze szarym. Dodałam też gwiazdkę z wyszytym imieniem. Tym sposobem kocyk będzie za jakiś czas również pamiątką.


Pojawiło się też kilka kolejnych chmurek, które kapią kolorowym deszczem i w ten sposób odpędzają chmury za oknem ;)  


 Był też Kociks z różyczkami.


 Pastelowy zestaw, który ubrał pewien dziecięcy pokoik:


I Janinki w różnych wersjach:


Koniecznie w towarzystwie Jaśków :)


 Uszyłam też kolejną rodzinkę myszek:


O rety, nazbierało się, a to nie jest jeszcze wszystko.
Czas na fali noworocznych postanowień dopisać sobie takie: nie będę chomikowała zdjęć uszytych rzeczy :)

10 komentarzy:

  1. Wszystko piękne! Kocyk rewelacja! Chmurki urocze! Kociks boski! Pastelowy zestaw exra! Janinki cudne! Jaśki do schrupania! :D :D :D Szyj kobieto jak najwięcej w 2016 bo taki talent szkoda marnować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. łoooo ale naszyłaś, kocyk uroczy ładnie wyszedł. Wszystko super!

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaa! A mysia rodzinka tak cudna, że oczy trudno oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne wszystko! <3 Co zrobić żeby zamówić taką chmurkę i inne rzeczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Można np. napisać do mnie maila: bigheartmade@interia.pl

      Usuń
  5. Pastelowe lova :) wszystko piękne, perfekcyjnie odszyte i takie idelane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A teraz zapraszam do mnie na pierwszą moją rozdawajkę urodzinową:) http://niezchin.blogspot.com/2016/01/zapraszam-na-urodzinowe-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Cuda!
    Skąd materiał w liski na kocyk?

    OdpowiedzUsuń