3 lutego 2011

{ Pierwszy }

"Dziś jest pierwszy dzień twojego nowego życia" - to jakaś zmodyfikowana wersja znanego cytatu, która przyszła mi do głowy w momencie pisania tej notki. To chyba trochę zbyt oficjalnie jak na pierwszy wpis na nowym blogu, ale z drugiej strony kto wie, co nam to przyniesie? :)

Chciałam powitać serdecznie tych, którzy tu trafili i trafią w najbliższym czasie. Ten blog będzie miejscem, w którym pojawiać się będą kreacje moje i mojej mamy. Dzielimy wspólnie pasję tworzenia, szczególnie szycia dla domu, dla dzieci (których jeszcze nie mam ;)), dla przyjemności. Poza tym obydwie lubimy piękne przedmioty i wnętrza, pełne światła, kolorów, inspiracji, pokazujące osobowość właściciela, jednak nie przeładowane, zbyt wyszukane. Wychodzę z założenia, że w domu powinno się przede wszystkim mieszkać - przyjemnie, znajdując spokój i radość w swoich czterech ścianach.

Poza szyciem, jesteśmy obydwie "dziecinnymi wariatkami" :D, bo chyba tak można określić nasze zainteresowania. Mamy, z racji jej pracy, a moje... chyba z natury :)

Nie przedłużając, dziś pokażę pierwsze moje dzieło, jest to Tilda na podstawie wzoru Tonne Finnanger, jednak zmodyfikowana tak, żeby z wiejskiej dziewczynki zrobić zielarkę mojego pomysłu :) Do torebki, którą trzyma w rękach można włożyć herbatę lub zioła, np. miętę, za którą przepadam.

Jak wam się podoba? :)

5 komentarzy:

  1. Juz ja podziwialam na forum :) przepiekna sukienka,piekne kolory .Zanosi sie na dobry blog!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, no i mam nadzieję, że taki będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała! Niejedną Tildę już w swoim życiu widziałam, ale pierwszy raz w takim wydaniu. No i ta torebeczka....
    Skoro lubisz Tildę, wpadnij do mnie...zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodka:)dziękuję za udział w candy,pzdr

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne rzeczy tworzycie. Zazdroszczę zdolności. Ja sama dopiero co nabyłam 2 książki TIldowe. Póki co zbieram materiały. Dlatego cieszę się, że przez candy do Was trafiłam.
    Obejrzałam wszystkie Wasze prace - przecudowne. Przepięknie urządzony dom. Czekam na resztę pokoi :). Generalnie jestem zachwycona i na pewno będę tu chętnie zaglądać.

    A że jak napisałaś czasami haftujesz - to zapraszam do siebie na candy.
    Typowow hafciarskie rzeczy do wygrania.

    Pozdr
    Michalina
    http://haftowaneprezenty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń