26 kwietnia 2011

{Dekoracyjnie}

Chciałam pokazać wam jak wyglądał mój wielkanocny stół w oczekiwaniu na gości. Tak jak zapowiadałam, postawiłam na kolor zielony, różowy, biały i żółty. Jak widać, na środku stoi doniczka z gerberami, które urzekły mnie kolorem. Może to nietypowa dekoracja stołu, ale nie mogłam się oprzeć.



Ptaszki wycinałam ręcznie w ilości hurtowej :D Obrus z trawą powstał dawno temu w ramach eksperymentu z kredkami do rysowania po tkaninach. Sprawdził się w te Święta jako bieżnik. Fajnie ożywił stół, bo sam biały obrus byłby nudny. Zasiałam też rzeżuchę w kieliszkach, ale po pierwsze zrobiłam to za późno, a po drugie za dużo nasion zasiałam w jednym kieliszku, w wyniku czego nie chciała rosnąć. Za rok spróbuję inaczej nauczona doświadczeniem :)

A tak było rok temu, na Wielkanoc 2010 (pierwszą w naszym mieszkanku).

1 komentarz:

  1. Pięknie pachnąco wiosennie bardzo miłoby było usiąść przy takim stole!

    OdpowiedzUsuń