29 listopada 2011

{Losowanko}

Wiecie, że prawie mnie zamordowałyście? :D No dobra, może nie było aż tak źle, ale przez tak dużą ilość zgłoszeń miałam sporo roboty. Niestety z jednej strony było to moje niedopatrzenie, ponieważ nie napisałam wyraźnie i dobitnie, że każda szansa powinna znajdować się w osobnym komentarzu. Wydawało mi się, że jest to napisane jasno i niektóre z was tak właśnie robiły, jednak wiele z was pisało jeden komentarz zbiorczy, co oznaczało, że po prostu muszę was rozmnożyć ;) i dodać do puli więcej losów niż ilość widocznych komentarzy. Nie jestem w stanie powiedzieć ile losów znalazło się w "maszynie losującej", jednak było ich znacznie więcej, niż te 356. Szaleństwo! Taki układ spowodował, że chcąc być w porządku, musiałam wykorzystać do pomocy męża i razem przebrnęliśmy przez te wszystkie zgłoszenia. Ufff! Na koniec podsumował, że jestem szalona i mogłam sobie dla świętego spokoju wylosować kogoś ot tak, ale ja się uparłam i tak oto udało się z pełnej michy wylosować zwycięzcę :)


Paczuszkę z tkaninkami, tasiemkami, ebookiem i serduchem otrzyma: Kaja


Gratuluję! Wszystkim biorącym udział w zabawie bardzo dziękuję i zapraszam do siebie ponownie. Z pewnością to nie ostatnie candy na tym blogu :)

21 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ambitnie! :D Dzięki za zabawę! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za świetną zabawę, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, czemu nie ja! :))) Gratuluje szczęśliwej i i Wam dziękuję za zabawę:))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje i dziekuje za zabawe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje Kaji,alez bedzie szyla:-)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie, ja? -- żart!
    Gratuluję szczęściarze!

    OdpowiedzUsuń
  8. och , jak mi przykro.... ;) ale Kaji gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za zabawę :) i gratuluję :)
    Pozdrawiam, Agnieszka z niebieskości

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję i dziękuję za zabawę:).

    OdpowiedzUsuń
  12. ...dziękuję za zabawę...pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie się napracowałaś ;) Szkoda, że wylosowałaś nie ten los co trzeba ;)))) Kaju, gratuluję... wrrrr ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i dziękuję za miłą zabawę. :) Tyle chętnych, miałaś co robić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratulacje;) w poscie nizej zamiescilas cudną poszewkę swiateczną, czy szyjesz tez takie na sprzedaz? bo b. mi sie podoba i ile by kosztowala z przesyłką?pozdrawiam cieplo;)a tak wogóle to ostatnio marzy mi sie poszewka z glowa renifera ;)pozdrawiam cieplo;)karina

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za zabawę i gratuluję Zwyciężczyni :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. szczęściara:) gratuluje:):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje dla szczęściary :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń