15 grudnia 2011

{Przedświąteczna organizacja}

... kompletnie u mnie nawala :) Planowałam spokojne kupowanie, pakowanie i dekorowanie, a mam totalny "rozpiździel", że tak się wyrażę. A chciałabym tak sobie posiedzieć pod kocykiem, w blasku świec połupać orzechy i pooglądać filmy. Mam za to kociołek na własne życzenie. Ech...

Pomijając wstęp i moje nieudaczne zorganizowanie w tym roku, dekoracje w mieszkaniu pojawiają się po malutku. W weekend musimy zapolować na choinkę (po raz pierwszy chcę mieć żywą) i chcę jeszcze doszyć sporo rzeczy. A czasu tak niewiele!

Tymczasem sukcesywnie pakuję prezenty:


Wprowadziłam też do domu małą zaśnieżoną wioskę (początkowy pomysł należy do Twelve22), rysowaną przeze mnie, wycinaną i sklejaną, do której chcę jeszcze dobudować kilka domków jeśli starczy mi czasu:


Ostatnio, niespodziewanie, Karina poprosiła mnie o poduchy, które do niej już poleciały, więc pokazać je mogę. Aplikacje były jej pomysłu, ja tylko grzecznie je wykonałam :)


I to tyle póki co. Resztę mam nadzieję pokażę bliżej Świąt. Życzę wam wszystkim rozmnożenia czasu ;)

12 komentarzy:

  1. Nie jesteś osamotniona!Też tak mam! Ale pomyśl sobie, że za rok też będą Święta! Czego nie zrobię teraz, zrobię za rok! Przynajmniej takie jest założenie!Ha,Ha! Próbuję tej taktyki od lat! Po za tym spójrz na to co dokonałaś! Ile cudownych, fantastycznych rzeczy zrobiłaś! I w tym radosnym nastroju wracam do roboty! Pozdrawiam cieplutko!aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie zapakowane prezenty i świetny pomysł z tą wioską. Z czego ją wycinasz? Z bloku technicznego? Z brystolu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ze zwykłego technicznego bloku.

    OdpowiedzUsuń
  4. ;-) Witaj w klubie potrzepanych co mają niezły rozgardiasz ... w tym roku u mnie totalna dezorganizacja ... A pakunki, wioska i przede wszystkim poduchy REWELKA!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak,czas powinien sie pomnozyć razy dwa -może by wystarczyło ;D Kapitalna ta osnieżona wioska,opakowania na prezenty śliczne,dlatego,że takie nieprzekombinowane ,a poduchy cudo ..pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na wzajem ;) Pięknie zapakowałaś prezenty, a poduchy wyszły pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ech, ja nawet prezentów jeszcze nie mam, co więcej pomysłów na nie także :( ( Ty przynajmniej już zaczełas pakować i do tego jak uroczo te pakunki wyglądają.

    A choinke żywa polecam jak najbardziej, wygląda cudnie i do tego ten zapach- od razu wiadomo że to święta

    OdpowiedzUsuń
  8. Madziu życzę Ci jak najwięcej tego czasu i dziękuję jeszcze raz,że pomimo nawału pracy znalazłaś czas dla mnie, by uszyć mi te poduchy;))Przecudnie się prezentują na mojej sofie-zerknij na blog, bo wstawiłam fotki;)))Pozdrawiam ciepło;)Jeśli chcesz to pozapisuj sobie te które Cię interesują i wstaw u siebie w zakładkę "Big Heart Made u was";))Buziaki i spokojnych przygotowań życzę;)))Karina

    OdpowiedzUsuń
  9. ps.a fotki wioski coś nie widzę, gdzies chyba ją wcieło;))u mnie tez cos czasami dzieje sie ze zdjeciami i znikają , nie wiem czemu;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę radosnych Świąt oraz szalonego sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Radości wszelakiej w całej oktawie BN życzę, moja organizacja też nie za koniecznie się udała, ale wszystko było ok na koniec :)) i to najważniejsze
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń