3 kwietnia 2012

{Debiuty}

Przyszedł czas i na nas, żeby zadebiutować pozablogowo. Dobrą do tego okazją był II Jarmark Wielkanocny w Nowym Mieście Lubawskim, który odbył się w niedzielę 1 kwietnia. Miasteczko małe, ale ludzie z pomysłem i to się liczy! :) Jak na złość straszyła nas zła pogoda i tylko trzymałyśmy kciuki, żeby nie padało. Wysłuchał nas ktoś na górze, ale wiatru nie poskąpił, w wyniku czego fruwało wszystko to, co mogło :) U nas, pół biedy, fruwał tylko obrus i chorągiewki. U innych niestety zdarzało się, że fruwały prace, a nawet i większy kaliber, o czym za chwilę.

Jarmark był skierowany do rzemieślników, uprawiających rękodzieło, ale również producentów ozdób wielkanocnych, zabawek itd. Jak za chwilę zobaczycie, rządziły stoiska grupowe, np. świetlice, koło gospodyń wiejskich, warsztaty terapii zajęciowej. Kolory i asortyment to w większości dobrze znane odcienie żółci i zieleni, wszechobecne jajeczka, kwiatki, baranki, zajączki. Było też sporo biżuterii. My, z naszym cukierkowo-pastelowym stoiskiem na pewno wyróżniałyśmy się chociażby samymi kolorami ;) Debiut uważamy za zaliczony i jak z mamą zauważyłyśmy, nie było osoby która nie uśmiechnęłaby się mijając nasze stoisko. Misja wykonana! A jak serce rośnie na taki widok :) Tyle komplementów, tyle zachwytów, dostałyśmy nawet zaproszenie na wystawę i oczywiście na Jarmark Bożonarodzeniowy - zobaczy się :) A teraz koniec pisania i przedstawiam fotorelację :)

Tak prezentowało się nasze stoisko:


Ręcznie malowana przeze mnie tabliczka z logo:


A tak wyglądały inne stoiska:



Nie obyło się bez wypadków. Wiatr nie ułatwiał jarmarkowania:


Dostałyśmy pamiątkowy certyfikat:


 A tak wyglądała próba generalna naszego stoiska ;)


Ufff... wyczerpująca fotorelacja. Mam nadzieję, że przyjemnie się oglądało :) Pozdrawiam wszystkich i zapraszam do naszego sklepiku (link po prawej). Zapraszają anioły, szaraczki, robaczek i inne szyjątka:)

22 komentarze:

  1. Baardzo przyjemnie:)))uwielbiam takie jarmarki:)))u nas w galerii też są takie słodkie stoiska,nie można przejśc obojętnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne stoisko, wyróżniałyście się.
    Byłyście moim mieście. Tam zrobiłam maturę, tam mieszkają moi Rodzice, tam będę w Święta na weselu;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam w Nowym Mieście dopiero drugi raz, ale możliwe, że to się zmieni :)

      Usuń
  3. Wasze stoisko było zdecydowanie bezkonkurencyjne ;) śliczności

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow..ale śliczne stoisko :) gratulacje !
    Byłam kiedyś w Nowym Mieście Lubawskim, a jestem z Ostródy :)
    Kurczę, gdybym wiedziała, że w tym mieście będzie taki fajny jarmark, to bym sama tam przyjechała ze swoim rękodziełem :)
    Następnym razem , proszę dać mi znać :)
    P.S. A z jakiego miasta jesteś ?? Z NML czy gdzieś w pobliżu ? Może mieszkamy gdzieś niedaleko siebie :)
    Pozdrawiam,
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj. Co za szczęście, że mnie tam nie było! Zostawiła bym, fortunę na Waszym stoisku...Ślicznie, optymistycznie, kolorowo..Gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne stoisko i wspaniały debiut! Mam nadzieję, że oprócz dobrej zabawy i świetnej atmosfery trochę grosza Wam skapnęło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie wiele, bo to maleńkie miasto, ale wystarczająco, żeby zmotywować do dalszego szycia :) Poza przemarźnięciem przywiozłyśmy ogrom doświadczeń, a to na pewno się przyda ;)

      Usuń
  7. Gratuluje debiutu... na pewno nie można było obojętnie przejść obok Waszego stoiska, bo na tle innych wyróżnia się i to znacząco.

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie gratuluję debiutu! I też dołączam się do ochów i achów bo efekty pracy są powalające! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wasze stoisko najpiekniejsze na całym jarmarku. Zdecydowanie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam takie wrażenie, cudowne handmady, cudowne

      Usuń
  10. Wasze stoisko faktycznie się wyróżniało. Piękne. Tabliczka z logo rewelacja. No i gratuluję, że zdołałaś zrobić tak dużo zdjęć. Kiedyś próbowałam i panie mnie okrzyczały, o czym pisałam u siebie i jakoś tak wyszło, że nic nie wyszło :) Ślimaka kiedyś muszę zakupić :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Super!Nie odeszłabym z pustymi łapkami:)

    OdpowiedzUsuń
  12. oh z nieba mi spadasz
    ja w te niedziele biore udzial w jarmarku, juz mam wszystko gotowe
    jedna rzecz nie daje mi tylko spokoju, mianowicie czy pakowalas a jezeli tak to w co sprzedane rzeczy?

    Gratulacje, swietna robota dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ktoś miał ochotę, bo nie miał gdzie schować zakupu, to po prostu, pakowałyśmy w jednorazówki.

      Usuń
  13. Wielkanocną radość ślę dla Ciebie dziś,
    którą śpiewa każdy ptak, kwiat i liść,
    którą wiosna niesie dla każdego z nas
    Z cudem Zmartwychwstania w ten niezwykły czas.
    Wielkanocne szczęście ślę w piosence Ci,
    niechaj rozpromieni Twoje troski i łzy,
    niechaj w Twoje serce Wielkanocna pieśń,
    wniesie wielką radość i nadziei treść.
    Wielkanocne Święta niechaj w domu Twym
    rozgoszczą się Zmartwychwstania blaskiem i spokojem,
    niech się wszystkie serca miłością podzielą
    Wielkanocną pieśnią , cudem i nadzieją.

    Pięknych i Radosnych
    Świąt Wielkanocnych
    dla Ciebie życzy Diana
    http://divianaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie padłam na kolana i biję pokłony! Przepiękne prace, takie ze smakiem :-). Gratuluję stoiska i gdyby zazdrość nie była grzechem to bym zazdrościła :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne prace! Będę u Was stałym gościem!
    Pozdrawiam cieplutko- Kasia

    OdpowiedzUsuń