23 października 2013

{Kolorowe króliki, odlatujące ptaki + inne kolorowe szycie}

Długo się zbierałam z napisaniem posta. Dużo się działo, zazwyczaj na napisanie notki nie starczało już czasu i energii. Nadrabiam więc dzisiaj w poście z dużą ilością zdjęć.

Mama uszyła króliczki, fioletowego na zamówienie, a niebieski nie zdążył jeszcze zadebiutować na blogu, a już został sprzedany. Pojedzie do miasta, z którego pochodzę :)


Kasia, która czasem coś u mnie zamawia, zażyczyła sobie ptaszków. Warunek był jeden: mają być kolorowe. No to uszyłam. Nie jeden zestaw, a całe mnóstwo. Co ja jej będę koloru żałować ;) Przy okazji już kilka innych osób skorzystało i na jesień ptaki odleciały do ciepłych krajów, a raczej domów :)) Zostało kilka zestawów, jeśli macie ochotę.


Nie pokazywałam jeszcze uszytych kosmetyczek/etui/piórników, równie kolorowych i pozytywnych :) Zielona, moja ulubiona:


No to jesienna dawka koloru zaliczona. Który najbardziej was podnosi na duchu w te szare dni?

11 komentarzy:

  1. Fajnie, kolorowo, a ptaszki bardzo wesoło wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same śliczności :) i jak kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak kolorowo :) i "śpiewająco" ;) Serdecznie pozdrawiam,I :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace :) Ależ się rozpędziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem tu po raz pierwszy, ale zostanę na dłużej. Piękny ten świat - idealnie wpisuje się w moje klimaty :-) Gratuluję i pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! przepiękne rzeczy! te przytulanki są tak urocze, że od razu cieplej się robi na sercu! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, czy byłaby możliwość uszycia piórniczka, który na zewnątrz miałby taki materiał (miętowe kroki): http://4.bp.blogspot.com/-sLWSAdqEdo4/UkFTAGRZg-I/AAAAAAAACcg/xS4FQ1iy8KQ/s1600/pojemniczki2.jpg , a wewnątrz te kwiatuszki: http://4.bp.blogspot.com/-E4-HlAFepA0/UjgaEo43t2I/AAAAAAAACOY/d3qfFbI5o8Y/s1600/lovely4.jpg ? :)

    OdpowiedzUsuń