9 stycznia 2014

{Uszyte przed Świętami}

Czas pokazać zamówienia, które szyłam przed Świętami. A były różne, nie ma co :) Czasem fantazja zamawiających nie ma granic, ale to dobrze, bo fajnie szyć coś nowego, kombinować, wymyślać. Bywa zaskakująco :)) Dziś post właśnie z takimi "innościami". Poza tym mam jeszcze trochę nowości do pokazania, więc podzielę je, żeby nie wszystko było w jednym poście.

Na początek wielbicielka pand. Zostałam poproszona o uszycie szaraczka oraz żaglówki powiązanych jakoś z pandami, w kolorach granatu, czerni, bieli i niebieskości. Oto co mi wyszło:


Poniżej natomiast TIR uszyty dla taty-kierowcy, która jak widać jest SUPER ;) Musiałam zrobić kilka prób napisu i spędziłam niezłe godziny nad kształtem i konstrukcją ciężarówki. Nie było łatwo, bo to nietypowe dla mnie zamówienie.


Na koniec kilka gwiazdeczek, które dostępne są w sklepiku. Wiem, że podobają się jako ozdoba pokoi dzieciaczków :)


Pozdrawiam wszystkich noworocznie :)

16 komentarzy:

  1. Króliczek superaśny, no a TIR wyszedł genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. TIR jak prawdziwy! rewelacyjny wręcz :) aż zazdroszczę właścicielowi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same cudności :) tir mnie rozbroił :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tir wypadł wspaniale, ale ja wole królika. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  5. Królisia jest przeurocza,auto extra i zagłowka...super!Pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko co tworzycie jest cudowne! aż buzia sie uśmiecha!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko jest prześliczne ale tir zwalił mnie z nóg! Pierwszy raz widzę taką prace i przyznam ,ze jest bardzo ciekawa :) Mogłaby być dobrym prezentem dla mojego teścia, który swój drugi dom ma w kabinie tira :) Ustalę kiedy ma urodziny i się odezwę :)
    Pozdrawiam
    Oliwka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko jak zwykle zachwycające a super tata to musi być mega dumny prezent prze cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Same śliczności :) Króliczek fajniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tir rewelacja :) Gratuluję pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciała bym się dowiedzieć ile kpsztuje taki Tir ? Mój adres monikastasze@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i ile trzeba czekać, bo mąż ma urodziny 16-go marca i był by to idealny prezent od synków :-)

      Usuń