20 lutego 2014

{Z miłości do...}

Ajajaj, jak ten czas leci. Co zasiadałam do napisania notki, to znajdywało się coś innego do zrobienia. A tyle chcę Wam pokazać
Zgodnie z tytułem, dziś post z miłością w tle :) Spóźniłam się z pokazaniem na Walentynki, ale co tam. Miłości nigdy za wiele ;)

Z miłości do synka, pani Marta zamówiła u mnie kolejnego Jasia. Tym razem wersja: Amorek.


Za to pani Emilia z myślą o córci, poprosiła o Janinkę w gwiazdkach (podobną do pokazywanej już wcześniej). Aniołek dla Hani, więc literka pojawiła się na gwiazdce.


Z miłości do króliczków, mama uszyła cztery nowe :) Kolorowe :) Dwa są jeszcze dostępne w sklepiku.


A na koniec z miłości do mamy, uszyłam jej na urodziny poduszkę :) Spore przedsięwzięcie, bo z patchworkiem do tej pory miałam tyle wspólnego, ile się na niego napatrzyłam z oddali :)) Jest to chyba moje drugie lub trzecie podejście. Zrobiłam nawet pikowanie. Nie jest idealnie, nie jest równo, ale ile w to włożyłam uczucia, żebyście wiedzieli. I jaka dumna jestem! :D Czego to człowiek nie zrobi, jak jest zdeterminowany, żeby coś skończyć. Mamie się podobało :)


 Co myślicie? :)

14 komentarzy:

  1. Śliczności gratuluję talentu .

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj prześliczne. Gdybym sama nie lubiła takich szyć to od razu zamówiłabym jednego:)) tego żółtego))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. och, fajnie Ci to wszystko wyszło, aż nie mogę się doczekać mojego zamówienia;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko mi się podoba :) A te kręcone włosy wyglądają bardzo realistycznie. Ciekawa jestem z czego są zrobione? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same Śliczności !! Chyba najbardziej zauroczył mnie pierwszy aniołek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko piękne ale królisie cudniaste...

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie są piękne:) ale ta brunetka:) piękności:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale odlot! Wszystkie szyjątka są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę ładne te twoje dzieła...jak można proszę napisz mi z czego robisz włosy??na moim blogu...Dziękuje z góry Zapraszam też do mnie na mały rekonesans...klubtilda.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Poduszka to arcydzieło. Żadnych niedociągnięć tam nie ma :)
    Zabawki - super!

    OdpowiedzUsuń