25 czerwca 2011

{Różowa żyrafa}

Chciałam na spokojnie przedstawić wam moje najnowsze dzieło - różową żyrafkę, która chodziła już za mną od dawna, a która dziś zadebiutowała na Allegro, jednak nie zdążyłam nawet pomyśleć o poście na blogu, a żyrafka została kupiona, z czego oczywiście bardzo się cieszę :) Tak oto wygląda zwierzak różowy, który od samego początku miał być BARDZO różowy i widziałam go wtulonego w jakąś słodką małą pannicę. Co myślicie?


Inspirowana oczywiście najnowszą książką Tilda's Atelier, jednak wykonana zupełnie inaczej, przez co całkiem inna niż widywane dookoła żyrafki - bez specyficznych przeszyć rąk i nóg. Ot, taka cukierkowa przytulanka :)

8 komentarzy:

  1. Przeurocza Żyrafka! i te kolory, ach!
    nie dziwne że tak szybko ktoś ją przygarnął ;)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Przygarnęła ja moja Zuzanka. Nie mogłyśmy się jej oprzeć pozdrawiam cieplutko Kinga

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu te prace są tak piękne, że kupiłabym je wszystkie :) Zachwyciłam się nimi totalnie i nie umiem wybrać tej najpiękniejszej - szkoda, że nie wiedziałam wcześniej o tych serduszkach dla mamy, są cudowne i urocze :) Bo o maskotkach dla maluchów mam czas jeszcze myśleć :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Anuś :) Teraz wystarczy, że zajrzysz na bloga, albo zapytasz na gg co planuję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaplanuj coś specjalnie dla mnie :):P
    W czasie urlopu oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakiegoś zielonego stwora chyba najszybciej:D

    OdpowiedzUsuń
  7. o jaaaa.. nie dziwię się, że tak szybko zniknęła. To chyba najsłodsza żyrafka, jaką widziałam!

    OdpowiedzUsuń