12 września 2011

{Kolorowe żyrafki}

Przyznam się, że wyjątkowo długo zeszło mi z szyciem poniższych żyrafek. Dużo obowiązków w pracy było, do tego wyjazdy, przeziębienie i ogólny leń szyciowy na pewno nie pomagały. Żyrafki nosiłam w te i z powrotem, zabierałam się za nie i niewiele robiłam, bo czasem zwyczajnie nie miałam już siły. Nadeszła jednak mobilizacja, bo i czasu wróciło więcej i tak oto mogę wam przedstawić te trzy kolorowe mordki :) Tym razem w bardziej uniwersalnych klimatach i dla chłopców, i dla dziewczynek, w przeciwieństwie do poprzednich - różowych. Nie wiem jak wam, ale mi podobają się włosy zielonej. Ma coś w sobie skubana ;)

11 komentarzy:

  1. Żyrafki super, bardzo dobrze wyglądają w takim trio. pozdrawiam K.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się jak zwykle podobają brązy. Żyrafa - kasztanka ;) jest moją faworytką!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są fajne...zielonej fryzura dodaje charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie się podobają warkocze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ło matko - one są rewelacyjne! Z tymi włosami wyglądają ślicznie, no i te gatki z serduchem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zielona to mój faworyt. Podpisuję się pod wszystkimi komentarzami powyżej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja faworytka to ta z zieloną grzywą ale wszystkie są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W jakiej cenie takie żyrafki ?

    OdpowiedzUsuń