26 lutego 2012

{Ślimaki i magazyny}

Uszyły się trzy ślimaczki, które postanowiły przewietrzyć pościel, co oznacza, że już chyba wiosna faktycznie za rogiem ;)


Mam też dobrą wiadomość dla tych, którym podobały się norweskie magazyny, które pokazywałam na początku stycznia (tutaj). Postanowiłam je odsprzedać :) Do kupienia są:

BO BEDRE
Cena: 30zł + wysyłka

ROM 123
Cena: 28zł + wysyłka

Magazyny są w idealnym stanie. Polecam! :)
Zainteresowane osoby proszę o maila na bigheartmade@interia.pl

13 komentarzy:

  1. wiosna blisko, ślimaczki nadchodzą:)
    super wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślimaczki są przecudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne te ślimaczki, kolorki cudne!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pastelowe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ślimaki takie pozytywnie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne ślimaczki.Pozdrawiam i zapraszam na mój blok

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne ślimaczki ^^ z tymi poduszkami wyglądają wyjątkowo wdzięcznie ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudne te ślimaczki!!! Fajne zestawienia kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no ślimaczki Twoje na kolana mnie powaliły !!!
    cudne są !!!
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń