17 stycznia 2012

{Urodziny}

Mam dziś urodziny :) Za chwilę przyjdą goście, a ja korzystam z okazji i piszę posta. Chciałam pochwalić się wam tym, co pewien Mikołaj na gwiazdkę przywiózł mi z Norwegii. Ciężko było opanować ekscytację kiedy wyjmowałam te cudowności w Wigilię. Chwalę się dopiero dziś, bo w sumie to jeszcze się nie nacieszyłam ;). Obiecałam sobie, że jeden albo dwa z nich oddam, a zostawię sobie pozostałe dwa. Dzięki temu i ktoś się ucieszy i ja będę miała pieniążki na kolejne. Jeśli więc będzie ktoś z was miał ochotę na odkupienie, pilnujcie najbliższych notek na blogu. A teraz już bez zbędnego gadania. Oto cztery cudne magazyny. Zachwycają jakością papieru, każdy jest inny, każdy wyjątkowy. Zawartość jeszcze bardziej czaruje. No to oglądamy.


Jeanne D'Arc Living 


Vakre Hjem & Interior


Bo Bedre


Rom 1-2-3


To tyle. Lecę dmuchać świeczki na torcie ;)

15 komentarzy:

  1. w takim razie wszystkiego najlepszego! spełnienia wszystkich marzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego. Twórczych dni i beztroskich nocy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin !!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego naj naj:) a gazetki cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. 100 lat !! I wszystkiego co najlepsze :)Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomyślności, zdrówka i niech ci się wszystko spełni!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego na kolejny rok doświadczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciut spóźnione, ale bardzo szczere życzenia wszystkiego, co sobie zamarzysz, dużo miłości i ogromnego grona przyjaciół ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. troszkę spóźnione, ale wszystkiego dobrego :)
    cudne gazetki ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Spóźnione lecz szczere :)
    Życzę wszystkiego co najlepsze, dużo szczęścia, radości, miłości, mnóstwa nowych pomysłów i niekończącego się natchnienia :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najserdeczniejsze życzenia urodzinowe!!!

    Bardzo mi milo ze znalazłaś drogę do mojego twórczego kącika :)

    Pokazujesz same śliczności!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń