16 listopada 2012

{Gwiazdka z nieba}

Swoim bliskim chciałoby się podarować gwiazdkę z nieba, jednak większość z nas nie jest w stanie sprezentować takiego cuda. Czy dosłownie, czy w przenośni, proponuję dziś takie właśnie gwiazdki. Wymyśliłam je tak, żeby były uniwersalne: jako dekoracja na ścianę, zamiast wianka na drzwi, jako dekoracja do postawienia na półkę, jako zawieszka na dziecięce łóżeczko lub baldachim. Zainspirował mnie właśnie temat maluchów, bo nie wiem jak wy, ale ja miałam problem z kupieniem oryginalnego prezentu na Chrzest lub podarunku dla nowonarodzonego malucha.

Gwiazdki poniżej mają aplikację w kształcie gwiazdki, ale może być jakakolwiek inna, również pierwsza litera imienia. Można też pokusić się o ułożenie imienia z gwiazdek. Taki są właśnie moje pomysły :), no a poniżej wykonanie:


 A tu, dla odmiany grzybek z haftem :)


 A na koniec mięciutkie igielniki:


Gwiazdki, grzybki i igielniki dostępne w sklepiku.

18 komentarzy:

  1. jakie te gwiazdki sliczne i grzybek:)zazdroszcze materiałkow;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko cudowne, kolorki piękne i wykonanie cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykle kolorowe i dopracowane szyjątka. Pomysł na gwiazdki jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak Ty starannie szyjesz, uwielbiam takie prace!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki dziewczyny za pochwały :) Aż chce się szyć dalej :))
    Elis, niestety, mama jeszcze długo będzie się leczyła. Obecnie jest w szpitalu na badaniach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezwykłe i niebanalne prace :) super po prostu :) buziaki - Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj dlaczego ja do Ciebie wczesniej nie trafilam :)
    cudowności tworzysz :)
    a gwiazdki sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o rany wszystko to chciałabym mieć!!!! Takie to ładne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepszy blog na świecie! :) Śledzę was już od ponad roku i cały czas jestem pod ogromnym wrażeniem. Panuje tu taki niesamowity klimat (prawie jak w święta). Wszystko jest wykonane z tak niesamowitą precyzją. Uwielbiam,uwielbiam,uwielbiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że wreszcie do Ciebie trafiłam...tysiące tutaj inspiracji. Dzięki:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne igielniki! Dziękuję za inspirację! Mam nadzieję, że będę umiała sobie zrobić podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne igielniki :)! Jaka cena?

    OdpowiedzUsuń