12 listopada 2012

{W zaczarowanym lesie}

W zaczarowanym lesie,
Na zapomnianej łące,
Pod grzybem czerwoniutkim,
Mieszkają leśne ludki...

Dzisiejszy post, to same nowości, czyli to co lubię najbardziej :)
Grzybki chodziły za mną od daaawna. Projekt miałam w głowie. Czekałam do okresu jesienno-świątecznego, żeby móc je uszyć. Zrobiłam wykrój i choć zamówienia czekają w kolejce, ja wyłapywałam trochę czasu na "moje" szycie, którego owoc pokazuję dziś :) Czasem zaskakuje mnie determinacja w chęci uszycia czegoś, co nie znajduje się na liście zamówień. Tak, jakby wewnętrzny głos domagał się dopuszczenia do maszyny i zrealizowania pomysłów.

A więc skoro grzybki, to oczywiście muchomorki, w kolorach i z kropeczkami różnej maści. Co kto lubi :) Ze swojego dzieciństwa pamiętam właśnie takie choinkowe czerwone muchomorki, do których z kolei awersję miała mama. Mam nadzieję, że teraz choć troszkę bardziej je polubi :))

Pomyślałam też, że gdyby ktoś chciał, mogę przerobić grzybki na zawieszki do powieszenia na ścianę lub dołączyć sznureczek i zrobić z nich dekoracje na choinkę.

Nie gadam już, tylko pokazuję (uwaga, dużo zdjęć).


 I grupowo:



Nie mogłam też oprzeć się nowej sarence Tone, uszyłam więc taką, z dodatkowymi plamkami na grzbiecie.



A już niedługo kolejne nowości! Zaglądajcie za kilka dni :)
No i koniecznie napiszcie, którą grzybkową parę byście wybrały.

16 komentarzy:

  1. grzybki fajowe :) nie trzeba iść do lasu - tylko można samemu uszyć hehehe

    a sarenka superowa ! ja dziś właśnie na święta uszyłam reniferka, ale jeszcze muszę go sfotografować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow,jestem pod wielkim wrazeniem i sarenki i grzybaskow!!
    Sliczne sa!!
    Cieplutko pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne, ja też się kręcę koło muchomorków, ale te Twoje są super!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne grzybki - mulinowe przeszycie i koroneczki dodają niesamowitego uroku :):) gratuluję pomysłu! a w sarence się zakochałam, jest urocza !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Grzybki są świetne, a sarenka wręcz niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne sa te grzybki ale sarenka to juz mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie grzybki bym wybrala? Przeciez wiadomo - wszystkie, bo wszystkie sa urocze :)Sarenka superowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Grzybki są cudowne i chyba brąz z różem jest dla mnie naj. Ale sarenka - łał! Robi piorunujące wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie zaczarowany las, grzybki cudowne ale sarenka!!!!!!! CUDOWNA!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajne grzybki :) A co do sarenki to kopara mi opadała !! Ja też chcę taką jest cudowna !!

    OdpowiedzUsuń
  11. JAKIE CUDA!! Świetne... A którą parę? Czerwone, różowe, zielone i może jeszcze brązowe, i niebieskie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. witaj :D bardzo było by mi miło gdybyś dołączyła do nas do link party - wszystkie blogerki diy, wnętrzarskie itd mogą dodawać linki do swoich najciekawszych postów dzięki czemu inni odwiedzający będą mogli je obejrzeć. Zapraszam!:)
    www.speckled-fawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze grzybki a sarenka przesłodka :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Nebezpiecznie apetyczne te muchomorki :)

    OdpowiedzUsuń