24 grudnia 2012

{Zanim pojawi się gwiazdka}

Choinka pachnie, gotuje się kompot, a ja za chwilę będę przygotowywać dekoracje stołu. Po raz drugi organizuję Wigilię u siebie. Postanowiłam zrobić to bez szaleństw, bez spinania się, na spokojnie i tego samego życzę Wam kochani. Żeby było spokojnie, z uśmiechem, ciepło i rodzinnie. Tak, żeby można było po latach wspominać miłe chwile, a nie te zabiegane i umęczone momenty. Nie jest najważniejsza ilość potraw na stole, czy ilość prezentów pod choinką. Ważne, żeby razem spędzać te Święta. Życzę Wam zdrowia, które daje siłę i chęci do spełniania marzeń, życzę miłości, której nigdy za wiele, życzę też mnóstwa pomysłów i ich realizacji. Uściski!

Taka oto Elfinka pomagała mi w świątecznych przygotowaniach :) Projekt powstał już w lato i czekał na odpowiedni moment do uszycia.


A w wolnej chwili w ostatnich dniach wymyśliłam taką oto choineczkę.


W głowie z kolei już pomysły na wiosenne szycie :) Nie zrozumiesz kobiety, albo inaczej: szyjącej kobiety :))


Chciałam się z Wami podzielić linkiem do aukcji WOŚP, gdzie trwa licytacja mojej gwiazdki. Zaczynamy od 10zł bez górnego limitu :) Cała kwota trafi bezpośrednio na konto WOŚP, gdzie stanie się kropelką w morzu potrzeb dla chorych dzieci i starszych osób, więc zapraszam serdecznie! Link do aukcji z gwiazdką: KLIK.

15 komentarzy:

  1. Piękna elficzka :)
    zdrowych,wesołych swiąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz super pomysły, a elficzka - fantastyczna!
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla Ciebie i Twoich bliskich wszystkiego, co najlepsze !!!!!!!!!!! Niech spełnią się wszystkie Wasze marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt życzę :)

    też wspieram w aukcjach fundację Wośp :)

    p.s. fajna ta elfinka Ci wyszła hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne projekty, ślicznie wykonane, nigdy takich nie widziałam, tym bardziej są cenne! śliczności

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, życzę Tobie i Twojej rodzinie, by Nowy Rok przyniósł wszystko, co najlepsze !!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Elfinka jest cudna i do tego taka wyjatkowa co baardzo mi sie podoba :) Ja sie pomalu przymierzam do swojej laleczki i co mi sie najbardziej u Ciebie podoba ma przesliczny usmiech jak i oczka w okularkach suuper :) Aaa i zapomnialam w pierwszym komentarzu a twoim ostatnim poscie dodac Duuuzo Zdrowka dla Ciebie Twojej rodzinki i z tego co wyczytalam przedewszystkim dla Twojej mamy!!

    OdpowiedzUsuń