7 stycznia 2013

{Czas}

Jak uszczęśliwić hendmejdowca vel. rękodzielnika? Są dwa wyjścia: albo podarować mu własnoręcznie wykonany prezent, albo materiały, z których sam będzie mógł coś wykonać :) Pokazać wam chcę jakie prezenty znalazłam pod choinką :)

Mama pomalutku wraca do zdrowia. W perspektywie jest niestety jeszcze przynajmniej pół roku lub rok rehabilitacji, ale przynajmniej jest trochę lepiej. Na tyle, że może na chwilę usiąść do maszyny i przy okazji poćwiczyć nóżkę. Zobaczcie co mama dla mnie wyczarowała. "Mieszki na orzeszki" - taka jest nazwa :)) Ten czerwony mieszek faktycznie miał orzeszki w środku. Do niego w komplecie podkładki pod kubek. Z kolei niebieskie mieszki powędrują do mojej łazienki, a w nich wylądują niesforne gumki i wsuwki do włosów.


A to już prezent od teściów. Zestaw nici w tęczowych kolorach. Powiem wam, że tego akurat nigdy za wiele :))


Przed Świętami udało mi się też wygrać zestaw nici włoskiej firmy Aurifil. Takich, od których ceny rozbolałaby mnie głowa, gdybym sama miała je kupić :)) Są świetnej jakości, kolorki są dość nietypowe, co w sumie jest dobre, bo nie wykorzystam ich od razu, tylko na specjalne okazje. Dłużej pocieszą oko :)


Uffff. Powiem wam, że końcówka roku była dla mnie mocno wyczerpująca. Za dużo działo się na raz. W sumie od okresu przed Świętami (przygotowania, wyjazdy, Sylwester, remanent, obowiązki) dopiero dziś zaczynam oddychać. Wracam do żywych :) I mam zamiar nadrabiać zaległości. Szyć mi się chce! :)

A jak tam u Was?

5 komentarzy:

  1. Witaj :) Znalazlam Cie przez przypadek i z mila checia zostane na dluzej :) Piekne koszyczki taak mi sie spodobaly ,ze i wkoncu ja sobie sprobuje takie uszyc :) Okaze sie czy mi sie wogole uda :) Sliczne prezenty dostalas jednym slowem Szczesciara z Ciebie :) Wszystkiego Dobrego Wszystkiego Naj Najlepszego w tym Nowym 2013 Roku Ci zycze :) Zapraszam rowniez do mnie :) Oczywiscie jezeli bedziesz miala choc odrobine checi :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to w życiu chodzi, żeby próbować :) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Jakos tak spodobalo mi sie u Ciebie i tak przejzalam wszystkie Twoje posty :) Milo mi bylo Poznac Cie :)zobaczyc Twoje prace :)Przesliczne zyrafki,slimaki jak i tildy czy nawet kurka w zielonym ciuszku :) Macie z mama piekny talent w swych paluszkach :) A jak bedziesz miala dzidzie to cos czuje i inne piekne rzeczy zostana uszyte przez Ciebie :) Ciekawi mnie jak wyszedl Ci album na chrzciny co Twoj maz zostal chrzestnym :) zapewne przesliczny :) Pozdrawiam i zycze milej spokojnej nocy :)Agnieszka

      Usuń
  2. bardzo podziwiam ludzi którzy sami coś tworzą. to co robicie jest wprost genialne. dzięki Wam można zaczerpnąć inspiracji - nie trzeba "grzebać" w Internecie lub prasie. dzielicie się niezwykłą pasją z nami, czytelnikami.
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne te orzeszkowemieszki, te w błękicie również. A kolory nici marzenie - zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń