24 września 2013

{O pojemnikach i innych innościach}

Postanowiłam zrobić post grupowy dla wszystkich pojemniczków, które ostatnio były szyte, a nie zdążyłam ich pokazać. Fajne są :) Tyle mogę wam powiedzieć. Te do łazienki, które uszyła mi kiedyś mama, sprawdzają się znakomicie. Sama sobie uszyłam pojemnik na rolki papieru toaletowego (choć to jeszcze było wtedy, kiedy szyć się pojemniczki uczyłam metodą prób i błędów:)). Patrząc po oglądających, pytających, kupujących ode mnie bezpośrednio na jarmarkach, pomysłów na nie jest mnóstwo. Na pewno na drobiazgi łazienkowe, dziecięce, ale też i na pieczywo, i do przechowywania czegoś, co przydałoby się trochę ukryć :) Każdy ma takie rzeczy. Każdy ma też inny pomysł na takie tekstylne pudełeczka. No to pokazuję :)

Na początek zestaw dla pani Agaty: pojemniczek z kwiatkiem i guziczkiem, a do tego girlanda gwiazdek w pasujących kolorach.


Poniższe pojemniczki, zgodnie z zamówieniem, zostały wyposażone w "wieszaczki", żeby zawisnąć na ozdobnych haczykach w dziecięcym pokoju:


Radosny duet:


Pojemniczki z gwiazdkami (dostępne w sklepiku):


Niebieski z sercem (dostępny w sklepiku):


Różowy zestaw (dostępny w sklepiku):


Dla pani Agaty, do zamówienia z pojemniczkiem i gwiazdkami, powstała też okładka na książeczkę zdrowia z kwiatkiem i imieniem Pola :)



Owocowe wspomnienie lata :) (dostępne) 


 A na koniec stadko ptaszków, którego jeszcze nie pokazywałam:


Jest wrzesień, a ja już szyję zamówienia w klimatach świątecznych. Tak to jest z rękodziełem :) A jak jest u was? Też słuchacie kolęd w sierpniu? ;P

16 komentarzy:

  1. Ooo jakie fajne, też właśnie szyję "koszyki"...ileż inspiracji tutaj.
    Tak z ciekawości zapytam... usztywniasz je czymś? ja włożyłam ocieplinę, ale zastanawiam się nad flizeliną...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, flizelina będzie lepsza.

      Usuń
    2. wypróbuję następnym razem :)

      Usuń
  2. Piękne rzeczy szyjesz pozdrawiam Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, jakie piękne pojemniki, te kropeczkowe zwłaszcza przypadły mi do gustu:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pojemniki, a czerwone i zielone ptaszki przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie,kolorowo az jakoś tak cieplej sie zrobiło od tych cukierkowych kolorków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prace piękne, takie kolorowe :) a co do prac świątecznych wyszywam Sal świąteczny i powoli zabieram się za choinki i różne ozdoby aby nie było jak w zeszłym roku, że w ostatniej chwili wszystko robiłam i zawalałam noce :)) Może w tym roku mi się uda wcześniej ;))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne uszytki:) gruszki są bajeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też planuję uszyć sobie takie pojemniczki choć moje pewnie nie będą takie ładne jak te, które ty robisz. Ale przynajmniej mam wzór do doskonałości którego będę dążyć:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Una entrada realmente maravillosa, mis felicitaciones.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne rzeczy szyjesz,pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń