17 września 2013

{Anielskie nowości}

Sporo osób pytało o aniołki Lovely Kitchen, ale zwykle nie miałam chwili, żeby je uszyć między zamówieniami, bo zazwyczaj były potrzebne "na już". Udało się jednak jakiś czas temu, stworzyć kolejne cztery do kolekcji. Obowiązkowo z kropeczkami :) Do tego czajniczki, kieszonki i urocze fryzurki :) Ostatnio brakowało blondynek, więc tym razem są dwie. Do tego i ruda, i w kolorze (chyba) jasnomiedzianym. Tak go określiłam, w razie czego mnie poprawcie. Sama noszę się w kolorach ciemnych brązów, więc nie orientuję się co "na głowie piszczy" ;)

W fioletowej sukieneczce z dodatkiem zieleni:


Zadziorna ruda w zieleniach z dodatkiem różu, dla odrobiny romantyzmu:


Platynowa blondynka uroczo rozmarzona:


I druga blondyneczka, tym razem waniliowa z dodatkiem pistacjowo-miętowych lodów:


Może ktoś się skusi na aniołka jako prezent świąteczny, albo jako prezent dla siebie, a co! Wszystkie dostępne w sklepiku.
Follow my blog with Bloglovin

14 komentarzy:

  1. Preciosas¡¡¡Me gustan mucho.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te gabaryty szyć skradły moje serce i innym też ,twoje są urocze pozdrawiam pa

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiscie urocze anielice :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudne !!! marzę o takiej kuchennej anielicy - coby mi się nic w kuchni nie przypalało, ani nie kipiało ;)

    Moje serce skradła ostatnia blondyna, ale.... ruda też jest fenomenalna !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ piękne kobitki :D No cudne!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne! Słodkie, romantyczne, kochane:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Są obłędne - precyzja w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń