21 marca 2014

{Kwitnąco + giveaway!}

Mamy wyczekaną wiosnę :)) Dla mnie wyczekaną podwójnie, bo od dawna chciałam pokazać Wam co uszyłam, ale postanowiłam, że wstrzymam się do dziś, żeby świętować to, że przyszła najpiękniejsza pora roku.

Na początek: owocowo-kwiatowy zestaw. Pani Julia zamówiła go dla córeczki.


W zestawie ślimaczek, gruszki, truskawki.


 Są też dwie poduchy-kwiatuchy.


W dwóch rozmiarach: 45x45cm i 30x30cm, różnicę widać poniżej.


Do kompletu girlanda trójkątów.


I pościel dla lali, z podusią  i baldachimem oraz zawieszka serduszek w pionie.

 

Pani Julia przysłała mi też zdjęcia zestawu u nowej właścicielki :)


A teraz coś jeszcze przyjemniejszego :) Chcę Wam coś podarować, dlatego postanowiłam zorganizować konkurs/giveaway/candy - jak kto woli :) Tak jak poprzednio, posłużę się wygodną aplikacją. Macie kilka szans na zdobycie, no właśnie czego? Odpowiedź poniżej:


Zgadza się, ktoś dostanie ode mnie w prezencie poduchę-kwiatuchę w rozmiarze 30x30cm (taką jak na zdjęciu powyżej), która z jednej strony ma dodatkowo mięciutkie czerwone Minky. Podoba się propozycja? :)) Kolorki w sam raz na wiosnę :) 

Co trzeba zrobić? Wystarczy zalogować się do poniższej aplikacji, podając swój e-mail, a następnie wykonać jedną lub wszystkie z zaproponowanych czynności. Każda kolejna zwiększa Wasze szanse na nagrodę, nie oznacza to jednak, że nie może wygrać osoba, która ma tylko jeden los. Sami wybieracie, co chcecie zrobić, żeby zdobyć los.


Bannerek do wstawiania na wasze blogi:


Giveaway kończy się 11 kwietnia o północy. Na górze aplikacji macie zresztą odliczanie.
W razie pytań, piszcie, bo może nie dla wszystkich działanie aplikacji będzie jasne. Na koniec aplikacja losowo wybierze osobę, do której pojedzie nagroda. Już zacieram rączki z ciekawości, kto to będzie :)

23 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi podoba się wszystko co stworzysz ! Uwielbiam ręcznie szyte misie, podusie , dodatki do domu. Szyjesz i dla dziewczynek i dla chłopców. A Twoje ptaszki mogą być dekoracją nawet w eleganckim salonie. Tak myślałam że mogłabyś stworzyć coś z poczuciem humoru dla mężczyzn .

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mogę doczekać się mojego zamówienia, och!!! normalnie gorzej niż dziecko;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny zestaw, chciałabym taki u siebie... może chociaż kwiatuszka dostanę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym, chciała, Takie śliczności bym przygarnęła chętnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Więcej zabaweczek poduszeczek dla chłopczyków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pełna podziwu dla prac, które tworzysz razem z mamą. Piękne kolorystycznie i super wykończone. Ja stawiam pierwsze kroki w szyciowym i blogowym świecie.
    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  8. Czego powinnaś więcej szyć? To można więcej? Ciągle jakieś nowości, co zaglądam to zazdraszczam :) Jeśli muszę wybrać to powiem, że chętnie widziałabym więcej chłopięcych poduszek... Osobiście marzy mi się biało-granatowy chevron do pokoju synka i chyba się wreszcie zdecyduje na zakup materiału :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Prosimy jeszcze więcej inspiracji dla osób takich jak ja które zaczynają swoją przygodę z szyciem:) Może jakieś zabaweczki, dekoracje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko tutaj jest piękne i masz naprawdę mnogość pomysłów na tworzenie śliczności!
    Niech pozostanie tak jak do tej pory - jest kolorowo i pastelowo, czyli najpiękniej, bo dziecięco :) Ale może jakieś materiałowe koszyczki z tymi pięknymi owocami, które tworzysz? Może jakieś kosmetyczki? Torebeczki?

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie tu u Ciebie :) Napatrzec sie nie moge. Zapraszam tez do siebie tu: https://www.facebook.com/malerzeczymale i tu: www.malerzeczymale.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Same śliczności są tutaj. Czeka mnie zakup dekoracji do pokoju dzieciaczków, dla córeczki najchętniej wzięłabym wszystko:) po prostu oprzeć się trudno:) dla synka jest mniejszy wybór, więc myślę, że mogłabyś szyć więcej dla chłopców, np podusie autka, podusie z motywem autek, może podusie dinozaury:) chłopcy też je uwielbiają, a jeszcze nie trafiłam na takie, a może jeszcze zawieszki z małymi autkami... ale się rozpisałam:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześlicznie, klimatycznie aż chce się tu zostać na stałe :). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Może mogłoby być więcej innych wzorów poduch, np. serc, ptaków, chmurek, kropli deszczu. Poduchy w kształcie konika morskiego, wiewiórki czy innego zwierzaka byłyby super:) Pozdrawiam andziaszp@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym zobaczyc jak bedzie wygladała taka podunia w wersij b&w, spodziewam się córeczki i jestem przeciwnikiem wszechobecnego różu..

    OdpowiedzUsuń
  16. super poducha :-)
    ustawiam się i ja z ochotą :-)
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko cudne i w pięknej kolorystyce 😊! Tych pastelowych barw bym nie zmieniała - są bardzo charakterystyczne !!! A może zamiast czegoś nowego i odrębnego uszyłabyś np. domek dla lal i innych przytulaków !? Żeby móc je zawsze i wszędzie ze sobą zabrać ... Gdyby moje dziewczyny miały takie śliczności to obawiam się, że nawet w kąpieli nie chciałyby się z nimi rozstawać 😉! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Domek w formie torby-walizeczki, oczywiście :)!

    OdpowiedzUsuń
  19. Snails and pears are amazing!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne candy! zapisałam się już w aplikacji ale nie omieszkam i tu zostawić miłe słówko:)
    poduszka piękna. idealna do pokoju mojej córy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Corka wlasnie usnela, wiec zbieram sie do zlozenia zamowienia a tu konkurs:) podoba mi sie wszystko a szczegolnie poduchy kwiatuchy i owocki! Pastelowe kolory sa swietne, wprowadzaja troche spokoju do pokoju gdzie mnostwo az zbyt kokorowych zabawek.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolory Twoich prac są wspaniałe, nic bym w nich nie zmieniała :) Niech dalej będzie kolorowo, soczyście, dziecięco i wesoło, Twoje prace są radosne i to w nich jest najpiękniejsze! :)

    OdpowiedzUsuń