28 marca 2014

{Kolorowe}

Uszyłam kolejne kwiatuchy :) Nie mogę się oprzeć soczystym kolorom. Choć szyję teraz coś pastelowego, musiałam przełamać te delikatne odcienie. Cudnie wyglądają razem :) Pośród nich znajdziecie też małą kwiatuchę, która jest do wygrania w poprzednim poście :) A pozostałe są dostępne w sklepiku i na DaWandzie.

No to na słoneczny weekend, poducha w niebieskościach i zieleni, ze słodkimi krasnalami:


Jest też szaro-zielona z robaczkami w słoikach:
 


Uwielbiam je w grupie :D Kolorowa łączka.


I ostatnia, brąz i turkus, z kolorowymi krówkami.


Odpowiadając na wasze sugestie z poprzednich komentarzy, powyższe poduchy mogą też wpaść w oko chłopcom, szczególnie robaczki lub krówki ;)

9 komentarzy:

  1. piękne, zwłaszcza zielone i brąz z turkusem

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale u Ciebie już wiosennie i kolorowo,poczułam się jak na pięknej ukwieconej łące:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się co razem tworzycie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne!! Aż chce się głowę położyć i zasnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne - super dobierasz kolorystykę, ze smaczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są śliczne, a dla mnie zielona naj :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne te Twoje kwiatuchy! :)
    Pozdrawiam :*
    www.decustyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń