4 kwietnia 2014

{Kwiatuchy z inicjałami}

Ciągle mam jakieś zaległości w pokazywaniu tego, co uszyłam. Muszę chyba częściej publikować posty :) Pokażę Wam dziś zamówienie dla dwóch dziewczynek: Ani i Natalii. Róże, biele i szarości. Kontynuacja dekoracji ich pokoju :)

Kwiatuchy z wyszytymi inicjałami, będą służyły do opierania się o ścianę podczas czytania książek w łóżku:


Do tego 3-metrowa girlanda złożona z 18 trójkącików:


Uszyłam też chwilkę temu dwa zestawy girlandowych gwiazdek. Fioletowe są jeszcze dostępne w sklepiku.

A jeszcze chwilę wcześniej były też ptaszunie:


Przypominam o giveawayu, który "dzieje się" dwa posty niżej. Został jeszcze tydzień na wzięcie udziału :) Bardzo podobają mi się wasze komentarze. Poproszę o jeszcze :)

4 komentarze:

  1. ależ stworzyłaś cuda! piękne kolory, faktury, tkaniny, wykonanie.uwielbiam oglądać Twoje prace. przenoszę się wówczas w inny wymiar:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie piękne, wiosenne prace, cudne i takie pełne pozytywnej energii

    OdpowiedzUsuń
  3. Poduchy mnie powalają perfekcją :)

    OdpowiedzUsuń