14 kwietnia 2014

{Poduchy z aplikacjami + wyniki konkursu}

Ostatnio miałam przyjemność tworzenia poduszek z naszytą aplikacją. Nie mam na tym polu zbyt wielkiego doświadczenia, ale zawsze przychodzi taki moment, kiedy trzeba spróbować czegoś nowego :) I o ile poducha z pudlem podobna jest do wcześniej pokazywanej poduchy z portretem, to poniższa poducha z konikiem była dla mnie wyzwaniem. Znacie to pewnie, kiedy w głowie wszystko wydaje się proste, ale nie jest się pewnym, czy faktycznie uda się to przełożyć na czyny? Okazało się, że strach miał wielkie oczy, chociaż zabawy z tą poduchą był naprawdę duuuużo. Natalia, wielbicielka koników, dostała tą poduchę w prezencie od cioci.


To z kolei prezent dla innej dziewczynki, której tata ma ksywkę Pudel :)


Na deser zostawiłam sobie wyniki konkursu z poduchą-kwiatuchą :) Wybrałam osobę, która dostanie nagrodę główną oraz dwie nagrody w postaci 15% kodów rabatowych do mojego sklepu na DaWanda :) W takim razie ta-daaaaam! Rafflecopter sam wylosował zwycięzców i są nimi:

Kwiatuchę wygrała: Małgorzata Justyna Skrzypulec
Kody rabatowe wygrały:  Karolina Kobier i Iwona Babska

Gratulacje dziewczyny! :) Skontaktuję się z wami mailowo. Dzięki wszystkim za udział w zabawie!

10 komentarzy:

  1. Poduszki świetne, pięknie Ci się udały, masz zdolne rączki :)
    Gratuluję zwycięzcom, nagroda wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za takimi poduchami dzieciaki pewnie szaleją...

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję szczęściarze której udało się wylosować poduchę ale na szczęście coś też mi się trafiło ;) Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za poduchę bo córce na pewno się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje zwycięzcom! Zazdroszczę poduchy :)
    ps. życzę radosnych i pogodnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń