18 marca 2011

{Anioły witają}

Od dawna chciałam zrobić coś, co witałoby gości dobrym słowem. Nie mam na przedpokoju zbyt dużej powierzchni do zagospodarowania (zresztą jeszcze nie jest zagospodarowany tak jak bym chciała), więc postanowiłam zrobić anioła, który będzie w rękach trzymał tabliczkę z napisem "Welcome". Teraz muszę tylko mężusia zmusić do wywiercenia dziury na haczyk (a ściany mamy cholernie twarde). Przy okazji powstały też trzy inne anioły, dwa witające, a jeden opiekuńczy. Oczyma wyobraźni widziałam go nad łóżeczkiem jakiejś małej dziewczynki. Dwa znalazły już dom, różowy jeszcze go poszukuje. Oto one:


Gdybyście mieli wybierać, to który? :)

6 komentarzy:

  1. Witaj! ja bym obstawiała tego w popieli;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. a mnie jakoś wpadł w oko aniołek w fiolecie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są super,ale najbardziej mnie zauroczył anioł w szarościach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie potrafię się zdecydować. Każdy ma swój charakter.

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie się podoba ten różowy. Aż mi żal, że nie jestem małą dziewczynką...:)

    Pieknie tu u Was, będę zaglądać.

    pozdrawiam cieplutko,

    Michasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Różowy mnie również najbardziej się podoba :)

    OdpowiedzUsuń