30 września 2011

{Zamówienie}

Pochwalę się dziś zrealizowanym wyzwaniem, ponieważ pani Anetka poprosiła mnie o wykonanie literek na ścianę oraz dwóch aniołków. O ile aniołki już szyłam, więc nie było problemu, o tyle literki robiłam po raz pierwszy. Nie dostałam wytycznych odnośnie koloru. Miało być raczej pastelowo i wesoło. Nie wiedziałam jaką czcionkę wybrać, jednak chciałam, żeby było to coś innego niż wszędzie widywane literki, stąd poniższy wybór. Było sporo kombinowania, mnóstwo ręcznego szycia (patrz: naszywane ręcznie kropki), ale myślę, że było warto.

Literki już dotarły do pani Anetki i wiem, że się bardzo podobały (wcześniej nie pokazywałam zdjęcia), więc ja tym bardziej jestem zadowolona, że udało mi się trafić w gust :)


  

A tu już szyjątka na miejscu u pani Anetki.


5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne, i literki i aniolki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniołki śliczne jak zawsze, a literki inne, urocze, oryginalne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello,


    your letters is sooo sweet.
    I like it.


    hugs Conny

    OdpowiedzUsuń
  4. This is really nioce work! They are soooo cute :)

    Thanks for participating in my Giveaway and good luck :)

    Have a nice weekend!

    Kind regards from Tove

    OdpowiedzUsuń