2 listopada 2011

{Giveaway! - Dzielimy się dobrem :)}

Postanowiłyśmy z mamą podzielić się tym co radosne i pozytywne i podarować jednej z naszych czytelniczek poniższy zestaw. Podczas jego kompletowania sama byłam podekscytowana i co i rusz patrzyłam na niego tęsknie, marudząc że sama chciałabym taki wygrać :D Mam więc nadzieję, że i wam się podoba.

Nasz blog jest blogiem względnie młodziutkim, bo nie ma jeszcze nawet roku. Pojawiła się liczba 5 000 odwiedzin, z czego bardzo się cieszymy, biorąc pod uwagę, że w sumie jakoś bardzo o te odwiedziny nie zabiegałyśmy szczególne. Super, że do nas zaglądacie i prosimy o więcej, bo miło jest wiedzieć, że ktoś patrzy, a czasem docenia komentarzem to, co powstaje robione naszymi łapkami :)

Z racji tego, że Boże Narodzenie i zima jest okresem radosnym, a już z pewnością przyjemniejszym niż mokra jesień, chcemy podzielić się z wami zestawem, który dostarczy materiałów, żeby zająć łapki oraz zapewni zajęcie dla ducha. Oto co znajdzie wylosowana osoba w paczuszce od nas:


  • 7 kawałków tkanin w kolorach różowo-czerwono-bordowych (w sam raz na świąteczne szycie)
  • 6 kawałków uroczych tasiemek
  • sześć guziczków jako uzupełnienie zestawu
  • uszyte przeze mnie patchworkowe serce do zawieszenia
  • nowiutki, zafoliowany audiobook "Morderca bez twarzy" Henninga Mankella - jednego z moich ulubionych autorów kryminałów (pochodzącego ze Szwecji tak na marginesie) :)
Zestaw pomyślany jest tak, żeby podczas szycia w długie wieczory można również zagłębić się w lekturę bez angażowania rąk (z książką nie byłoby to możliwe), a historia wciąga - mogę wam to zagwarantować (sama przeczytałam praktycznie wszystkie książki Mankella).

Oto zasady:
Każdy ma cztery szanse, żeby wygrać w naszym Candy. Możecie skorzystać tylko z jednej lub ze wszystkich czterech. Wiadomo, że im więcej tym większe szanse na wylosowanie :)
  • Szansa nr 1: Wstaw na swojego bloga do paska bocznego obrazek informujący o candy (ten po prawej na górze tego bloga) i link do tego posta oraz wpisz komentarz informując mnie o tym.
  • Szansa nr 2: Zostań obserwatorem naszego bloga i również napisz komentarz (oczywiście jeśli już nas obserwujesz, wystarczy o tym napisać :))
  • Szansa nr 3: Polub naszą stronę (link w pasku po prawej) na Facebooku i napisz o tym w komentarzu.
  • Szansa nr 4: Dodatkowo (tutaj również szansa dla nieposiadających bloga czy Facebooka) możesz w komentarzu do tego posta napisać jakie dekoracje na Boże Narodzenie znajdą się w twoim domu. Chętnie przeczytam o wszystkich! :)
Pamiętajcie tylko, żeby w waszym zgłoszeniu była informacja jak się z wami skontaktować w przypadku wylosowania (w profilu bloggera podany e-mail lub wpisany w komentarzach).

Zgłoszenia: do 28 listopada
Ogłoszenie wyników: 29 listopada

Powodzenia! :)

357 komentarzy:

  1. Zapisuje sie jako Obserwator :)))) Patti

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisuję sie po raz drugi i wklejam banerek do swojego bloga:)))) Pozdrawiam Patti

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwatorem jestem już jakiś czas, podziwiam Waszą współpracę, fb posiadam więc zaraz kliknę gdzie trzeba i lecę zalinkować candy u siebie
    pozdrawiam ciepło i liczę na wygraną, bo jest cudoooooowna :)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie właśnie czerwonego zabrakło! Więc banerek już wstawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fb niestety nie mam, ale skorzystam z 4 szansy - u mnie zdecydowanie w przewadze będą reniferki wszelkiej maści i bałwanki, bo lubię te motywy, zwłaszcza w skandynawskim klimacie! No i zdecydowanie dekoracje materiałowo - polarowo - filcowe, bo dodaja ciepłego klimatu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisuję się wklejam banerek na blogu. Twoje śpioszki są cudowne

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapisuję się drugi raz, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Banerek dodałam...:-)Podoba mi się tutaj...a cukiereczki przesłodkie..ech...

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwatorem jestem i zaglądać w miarę czasu wolnego będę;-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dekoracje bożonarodzeniowe to na pewno drzewko z własnoręcznie wykonanymi ozdobami...i zapewne coś jeszcze wymyślę..:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękny zestaw. Aż ręce się po niego wyciągają:)
    wklejam zdjęcie do siebie, lajkuję i obserwuję:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Slisznosci:) od jakiegos czasu obserwuje bloga wiec szansa n2 spelniona;) banerek zaraz wkleje wiec szansa nr1 rowniez;) mam rowniez szanse nr4: na pewno serduszka, aniolki, reniferki,gwiazdeczki :) to u mnie kroluje;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ustawiam się grzecznie w kolejce - banerek już jest na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  14. druga szansa - obserwuję od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudeńka ! Zapisuje się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem obserwatorem ,więc korzystam z drugiej szansy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. dopisuję się do zabawy z banerkiem na blogu, jako obserwator i polubiwacz na fb. pozdrawiam i ściskam w ten jesienny wieczór!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakby mi się przydały takie materiały. Na świąteczne poszewki na podusie byłby jak znalazł. Dlatego z miłą chęcią zapisuje się do zabawy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Materiały prześliczne!!!! ustawiam się w kolejce po cukieraski :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Materiały boskie !!!!
    Obserwatorem jestem, info dałam na pasku bocznym.

    Co do dekoracji..to się wypowiem krótko : obowiązkowo filcowe zawieszki, nalepki - łosie, aniołki, choinki :), ponadto zawieszam na meblach łańcuchy (może to kicz, ale dla mnie jest bardziej świątecznie), stroiki, koniecznie z kawałkami suszonych owoców żeby pachniało!, co roku kupuję też kolorowe świeczki oczywiście zapachowe :D, zawsze chciałam mieć też świąteczne talerze, poszewki i pościel, ale jakoś nigdy nie dostałam takowych w rozsądnej cenie. Może jak mi się tu poszczęści to uszyję ;)

    Pozdrawiam ciepło,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  21. Ustawiam się w tej kolejce koniecznie. Wszystko mi się przyda ;0

    OdpowiedzUsuń
  22. Aha, Wasz blog obserwuje już od dawna, więc z drugiej szansy też skorzystam. pozdrawiam i zapraszam do mnie www.igielnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne rzeczy tworzycie :) bede wpadac tu czesciej i podziwiac :) warunki 1, 2 i 3 spelnione

    OdpowiedzUsuń
  24. Taki cudny zestaw, że spróbuję aż 4 razy :D Zaczęłam od "zalajkowania" na facebooku :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wstawiłam bannerek w prawej szpalcie mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Z przyjemnością też dołączyłam do obserwatorów :D

    OdpowiedzUsuń
  27. A teraz wreszcie o dekoracjach świątecznych :) Ja będę miała wyjątkowe (dla mnie) święta, ponieważ pierwszy raz spędzę je jako młoda mężatka na własnych włościach. Będzie więc pierwsza choinka, pierwszy wieniec adwentowy, pierwsza girlanda na schodach... Nawet bombki robię sama, produkując wieczorami tzw. karczochy :) Nie wiem, ile uda nam się zrealizować pomysłów, bo równocześnie pracujemy, ja wciąż się uczę, a do tego mamy generalny remont (do tego stopnia, że obecnie nasze gniazdko wygląda jak plan filmowy dla jakiegoś serialu wojennego), ale cieszę się ze wszystkiego ogromnie i już za moment nastawię ciasto na pierniki i zrobię zakwas na domowy chleb :)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Ustawiam się grzecznie w kolejce za tymi ślicznościami. I wklejam banerek na blogu.... :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Z wielką przyjemnością dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Banerek wklejony - niechaj wieść się niesie. Wspaniałe prezenty... postoję cichutko.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie punkty zaliczone:D A jakie dekoracje planuję na te święta? Na pewno duuuuużo czerwieni, jakieś świąteczne wianuszki, koniki na biegunach i serduszka:D
    Pozdrawiam gorąco!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Szansa nr 2: z checia zostane na dluzej:-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Szansa nr 3: wlasnie przed chwila dolaczylam do osob lubiacych:-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Szansa nr 4: jestem wlasnie w trakcie robienia gwiazdek, ktore przystroja okno... w planie mam rowniez zrobienie podstawek swiatecznych i jeszcze cos na stol... ale jeszcze nie wiem co... z pewnoscia bedzie to cos kwiatkowe

    piekne materialy... i bardzo fajny pomysl z mozliwoscia zwiekszenie swoich szans na wygrana:-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ależ candy piękne - zajrzałam przez przypadek, a tu i candy i ciekawy blog... Zostaję tutaj na dłużej :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Niestety nie posiadam swojego bloga, ale chętnie podglądam Twojego :)Na Boże Narodzenie otulam mieszkanko czerwienią, są to głównie świece, serduszka i gwiazdki.Już sie nie mogę doczekać tych magicznych dni...Piękne tasiemki i kawałki materiałów :) Agnieszka
    e-mail: a.g.n.e.s.s@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję i życzę kolejnych 5 000 odwiedzin :)
    Nie idzie przejść obojętnie obok takich słodkości :) chętnie skorzystam z wszystkich 4 szans i ustawiam się w tej długiej kolejce :)
    U mnie jak co roku pojawią się kompozycje wykonane z naturalnych materiałów m.in. gałązki świerku lub jodły , mchu, szyszek, orzechów itp. Kolorem przewodnim będzie biel, czerwień i złoty. Nie obejdzie się również bez żywej choinki w doniczce ( uwielbiam jej zapach :) nie wyobrażam sobie bez niej świąt ). W tym roku mam zamiar też samodzielnie upiec pierniczki i zawiesić je na choince :)

    Dziękuję za udział w mojej zabawie życzę szczęścia w dniu losowania :)
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Замечательная конфета!
    ССылка на боковой панельке
    http://bloggernatali2010.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny blog, cudne rzeczy tworzycie. Chyba się zadomowię u Was :-)
    Pozdrawiam ciepło
    Ola
    aadam77@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ustawiam się w kolejce i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuje z zaciekawieniem :) Piękne rzeczy tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  42. A co do moich dekoracji to na pewno znajdą się w domu pierniczki, uwielbiam je piec, ozdabiać i wieszać na choince, może w tym roku pokuszę się także na piernikowy domek :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Staje w kolejce po te cudownosci:)

    OdpowiedzUsuń
  44. cudowne candy i tyle z niego mozna bedzie poszyc! u mnie w domu raczej dekoaracje tradycyjne w stylu choinka ozdobiona drewnianymi zabawkami i mini pluszowymi misiami/balwankami na lyzwach, sankach... oprocz tego na drzwiach wience swiateczne i zmaian obrusow i poduch na swiateczne :o)
    pozdrawiam* kasia


    http://jadoreknitting.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Very tasty sweet and interesting blog! http://elyagov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. I ja ustawię się w kolejkę po takie wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  47. To moje pierwsze candy. Może dopisze mi szczęście.
    Kliknęłam "Lubię to"
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Marta
    momilio@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Któż nie chciałby takiego prezentu przed Bożym Narodzeniem , zapisuję się jako obserwator i wstawiam informacje na swoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  49. Polubiłam waszą stroną na facebook.
    Moje dekoracje świąteczne są w biało czerwonym kolorze i koniecznie żywa choinka.
    Tak więc z przyjemnością zapisuję się po te słodkości.
    Pozdrawiam i życzę kolejnych 5 000

    Dorota

    jakubaszek@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Ustawiam się w kolejce. W tym roku planuję zrobić świecznik z szyszek, kilka bombek (jeszcze nie wybrałam techniki wykonania) oraz uszyję maskotki związane z tematyką świąteczną. Mam nadzieję, że czasowo się wyrobię. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. A co do dekoracji to pierwsze obowiązkowo zmieniam zasłony i poduszki na świąteczne, potem pojawia się prawdziwa pachnąca choinka z wełnianymi pomponami i czerwonymi serduszkami robionymi przez dzieci z masy solnej, a w oknie wiszą aniołki. Przed domem też zapalamy lampki.

    OdpowiedzUsuń
  52. Poganiałam po Waszym blogu, powzdychałam - oczywiście zostałam OBSERWATOREM i czekam grzecznie na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. To ja oczywiście muszę spróbować:) Szansa 1 zrobiona:)
    http://www.agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. szansa 2: obserwuję już jakiś czas jako agea:)

    OdpowiedzUsuń
  55. no niestety nie posiadam facebooka, ale dekoracje właśnie ostatnio poczyniłam (szansa 3): http://agea-happiness.blogspot.com/2011/11/przedswiateczne-szycie.html

    OdpowiedzUsuń
  56. Witam, nie posiadam bloga ani nie istnieję na facebooku ale próbuję swoich sił bo ochotę mam wielką... Dla mnie dotychczas święta to kolor zielony i beż, czasem złoto. Ale chciałabym wprowadzić wreszcie do moich wnętrz czerwień. Chętnie uszyłabym z tych tkanin poszewki na poduszki, połączyć je z lnem i koronką bawełnianą. A ponieważ namiętnie szyję serca więc to wielkie serce zajęłoby zaszczytne miejsce wśród moich ozdób. Ponadto te tasiemki są takie cudne że aż ślinka cienkie, mniam mniam ... Pozdrawiam marip@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  58. Banerek już jest, a cukierki super przepiękne ;)))

    OdpowiedzUsuń
  59. obserwatorem też już jestem ;)) i odwiedzać też będę.

    OdpowiedzUsuń
  60. Cudowności proponujecie, więc się ustawiamy w kolejce:)
    Banerek jest na naszym blogu:
    www.piecykowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Kolejny krok: na facebooku polubiłam Was jako Kasia Piecyk.

    OdpowiedzUsuń
  62. I w końcu blog dodany do obserwowanych:)

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo apetyczne candy :) Zapisuję się czym prędzej :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Chętnie dam szansę szczęściu jako obserwator i zapiszę się na te delicje!
    W moim domu przeważać będą tego roku "szmatkowe" dekoracje, bo takie miękkie, gałkankowe ozdoby najbardziej lubię. Co do kolorystyki, to lubię tę tradycyjną: czerwień, zieleń, ciepłe brązy, beże i ecru. Motywy - wiadomo: zwierzaki, koniki bujane, bombki, sopelki, mikołaje. Nie braknie też woreczków na prezenty szytych z materiałów z kolekcji świątecznej i ozdobionych haftem, no i oczywiście serduszek, frywolitkowych gwiazdek i innych cudowności, które tak kocham :)
    Pozdrawiam najcieplej i gratuluję twórczej kreatywnosci :)

    OdpowiedzUsuń
  65. ciao sono una tua nuova seguace italiana

    OdpowiedzUsuń
  66. Witam!
    Pierwszy raz biorę udział w takiej zabawie. To niezwykle miłe, szczególnie teraz przed świętami Bożego Narodzenia, bo chociaż jesteśmy dużymi dziewczynkami to uwielbiamy dostawać prezenty. Ja w tym roku, jak każdego roku, zrobię kilka stroików świątecznych – dla rodziców, teściów dla brata i bratowej i oczywiście dla siebie. Jak zawsze upiekę smaczne ciasta (też na wynos) min. świąteczne ciasto Nigelli (piekłam je po raz pierwszy w ubiegłym roku) o cudownym smaku i niezwykłym wyglądzie dzięki ozdobnym gwiazdkom i złotym kulkom. W tym roku po raz pierwszy będę robić sama własnoręcznie filcowe zabawki – ciastusie, bałwanki i gwiazdki. Bardzo bym też chciała zrobić TILDĘ – anioła (jedną już zrobiłam z filcu – bo mam do niego slabość). Jestem przekonana, że wszystko mi się uda bo zaczęłam już planować i przygotowywać materiały. Pozdrawiam serdecznie
    Dolores
    nmój adres e-mailowy - dorotadybowska5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Jako, że świeżo co stałam się posiadaczką Tildowych książek. Teraz wszędzie poszukuję materiałów. Dlatego z chęcia staję w tej długiej kolejce i liczę, że uda mi się coś ustrzelić.

    Pozdr
    Michalina
    http://haftowaneprezenty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. A że można zwiększyć swoje szanse - to stałam się Waszym obserwatorem.

    OdpowiedzUsuń
  69. banerek wstawiłam tutaj: http://brakpomyslunanazwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. a na Boże Narodzenie główną dekoracją będzie oczywiście choinka:D ale również czerwone wstążki w przyczepione różnych miejscach i jakiś ładny stroik... i nie wiem co więcej wymyślę:d najwięcej pomysłów przychodzi do głowy w ostatniej chwili:D
    pozdrawiam
    candy świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  71. zapisuje się jako obserwator :>

    OdpowiedzUsuń
  72. dodałam również banerek w pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Fb nie mam. Natomiast uwielbiam święta i przygotowanie z tym związane :) Wszedzie umieszczam aniołki, szopkę zrobioną przez babcie, filcowe misie, wstążki, skarpety itp. :) Ah, już się nie mogę doczekać świąt :)!
    Pozdrawiam :) Wiktoria.
    bidonekk@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. Dekoracje na BN to aniołki, gwiazdki, dzwoneczki robione na szydełku. Pojawią się też gipsowe aniołki i sopelki z materiału. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  75. Piękny zestaw, więc banerek wkleiłam na swój blog może jeszcze ktoś skorzysta:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Z całą odpowiedzialnością polubiłam na facebooku:)

    OdpowiedzUsuń
  77. Zaczęłam obserwować z ikonką liska Wasze prace:) i pewnie będę obserwować po zakończeniu candy też bo po poprzednim komentarzu jako hasło wyskoczył mi "twity" którego mam aktualnie na koszulce:)

    OdpowiedzUsuń
  78. Hmm teraz o ozdobach świątecznych...na pewno stroik na drzwi z żywej jodełki albo świerku wisi zawsze na wejściu, w domku stoi też stroik taki ze świeczuszką i na stole Wigilijnym też i ponownie z żywego świerku a na choince słomiane ozdoby bo chyba mam do nich słabość, zamiast tych puchatych łańcuchów wstążkowe i bombeczki ręcznie zdobione...a pod choinką z wielką czułością zapakowane prezenty...pewnie o czymś zapomniałam ale tyle tego jest...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  79. zapisuję się i wstawiam banner :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Nie korzystam z Facebooka, więc napiszę króciutko o ozdobach:
    -jak co roku zrobię papierowe ozdoby na choinkę, przeróżne kule z origami modułowego oraz aniołki
    -oprócz tego na żywej choince jak zwykle przekazywane u nas z pokolenia na pokolenie wiekowe bombki
    - resztki gałązek, które nie przystroją drzwi wejściowych(wieniec z kokardą) będą przywieszone we framugach drzwi i okien

    to chyba wszystkie moje najważniejsze dekoracje :)
    pozdrawiam, Mereo

    OdpowiedzUsuń
  81. ale cuda cudeńka cała zawartość bloga majster szyk :) i zgłaszam się do candy wszystkie pierwsze 3 warunki wypełniłam pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Z przyjemnością wezmę udział w takim rysunku cudowne! Wspaniałe candy!

    http://artcoutur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. It's a wonderfull candy! Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Jakie przecudowne Candy :) Co prawda szyję tylko ręcznie i to totalnie amatorsko ale Mikołaj coś tam wspominał o maszynie do szycia pod choinką wobec tego mam ogromna nadzieję, że szczęście się do mnie uśmiechnie :) Banerek wisi na blogowej ścianie :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Do obserwujących bloga również się dodałam :) i nie tylko dlatego, żeby zwiększyć swoje szanse :) ale i dlatego, że strasznie mi się tutaj podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  86. A z ozdób świątecznych - będzie duuuużo dekupażowych serduszek świątecznych. Specjalnie dla Potomka powstają podkładki pod kubeczki - w świątecznym klimacie :) iiii... właśnie dostałam cudne materiały z których byłyby piękne skarpety, ale póki co nie śmiem ich pociąć coby nie zepsuć hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  87. witam serdecznie!
    piekny blog... z przyjemnoscia wygralabym takie sliczne cukiereczki, gdyz wlasnie w tym roku postanowilam zrobic dekoracje w kolorze czerwonym, czyli wlasnorecznie uszyte serduszka w krateczke, reniferki, razem z corcia napewno pobawimy sie masa solna i wykonamy anioleczki itp.do tego stroiczki ze skarbow lesnych, szyszek,mchu,galazek,na tym na pewno sie nie skonczy...

    pozdrawiam
    cassandra.1@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. Oh 113 współzawodników. Nigdy niczego nie wygrałam (wiem wiele osób tak ma bo nie codziennie wygrywa się totka), często za to coś znajduję. A to złotówkę na ulicy albo 10funków w właśnie zakupionej torebce z lumpeksu. Zatem chucham, krzyżuję palce, rozglądam się za kominiarzem i czekam na wyniki losowania. Mój blog www.ohbanty.blogspot.com (mail kontaktowy na górze z lewej) miłego wieczoru, Wasza nowa czytelniczka Banty

    OdpowiedzUsuń
  89. Ja napiszę wszystko w jednym poście. Banerek wstawiłam, obserwatorem jestem, a na święta na pewno ozdobię dom w kolorach czerwieni i zieleni. Trochę szytych ozdób z filcu, trochę tildowych obrazków i szydełkowe gwiazdki - ma być ciepło i wiejsko, dlatego też tkaninki od was by mi się baaardzo przydały.
    Pozdrawiam i licze na wygraną.

    OdpowiedzUsuń
  90. I am pleased to take part in the drawing of candy.Heart of superb.
    http://wwwkonfetti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. aaa zapomnialam napisac,ze Was obserwuję i " lubie" na fb :) pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  92. Obserwuje,patrze,podziwiam. Chetnie wezme udzial w candy. U mnie jak co roku zmienia sie swiateczna aranzacja. Zawsze dochodzi kilka nowych rzeczy-zazwyczaj wlasnorecznie zrobionych. W tym roku mam zamysl,by bliskich obdarowac recznie robionymi prezentami. Mam chrapke na te cudownosci, ktore przygotowalas. Pozdrawiam

    P.S. moj adres thamara@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  93. lubię bardzo tu zaglądać więc juz dawno polubilam ja na fb, a że ja lubię to i obserwuję :):)

    OdpowiedzUsuń
  94. Ja też obserwuje :) Bo uwielbiam pierdółki wykonywane ręcznie… No i na FB nie omieszkałam Was dodać :) Ja szyję na BN już bombki, serducha i mam pomysł na kalendarz adwentowy… ach, żeby tylko nie trzeba było chodzić do pracy to cały czas bym szyła :D

    Z pozdrowieniami Lolinusia:)

    OdpowiedzUsuń
  95. chętnie przygarne takie cudenka

    perelka111
    www.zosia-perelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :) pozdrawiam serdecznie
    http://kotlewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. Z miłą chęcią się zapiszę:))) Cudne nagrody do wygrania!!

    OdpowiedzUsuń
  98. Jestem obserwatorem i będe zaglądać częściej:))

    OdpowiedzUsuń
  99. śliczny zestawik więc się zapisuję
    banerek już wstawiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  100. i juz jestem Waszą obserwatorką :)

    OdpowiedzUsuń
  101. na facebooku też Was polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  102. co roku powstają jakies świąteczne dekoracje
    właśnie uszyłam serduszka ludziki i misie, które udekorowałam koralikami a jeszcze mam w planach uszyć reniferki
    chciałabym też wyhaftować obrus świąteczny ale to już na przyszłe święta, teraz nie zdążyłabym
    pozdrawiam serdecznie i dziękuję za tyle szans na ten cudny zestaw
    Ula ;)

    OdpowiedzUsuń
  103. kolorki tkanin i tasiemek rzeczywiscie wyjątkowo na swieta:) chetnie staję w kolejce;) u mnie w swieta na pewno bedzie czuc zapach cynamonu, mandarynek, choinka zywa i tez pachnaca ubrana w orzechy, ciastka, pomarancze:)ach juz nie moge sie doczekac-rozmazylam sie;))pozdrawiam cieplo;))

    OdpowiedzUsuń
  104. nie mam swojego bloga ale jestem wprost zauroczona tym co czytam i widzę. Ludzie z pasją zawsze mnie intrygowali, bardzo lubię oglądać i czytać, to co inni mają do powiedzenia i przekazania.Kolory tych tkanin wprost zapierają mi dech w piersi. Bardzo lubię tworzyć z takich materiałów różne ozdoby, poduchy łapki do kuchnie, obrusy, serwetki. Boże Narodzenie w naszej rodzinie pachnie domkami z piernika, które robię osobiście wg własnego projektu raz na 2 lata, kolorową choinką ozdobioną bombkami z poprzedniego stulecia (niektóre mają ponad pół wieku - a właściwie tylko 3, )łańcuchem z papieru kolorowego (wycinanek) zrobionym przez dzieci ponad 15 lat temu, lampionami ze słoików zrobionych przez córeńkę, pierniczkami mojej mamuśki, są też bałwanki z pomponów z czarnymi cylindrami, choinki z papieru robione z dziećmi jak były w wieku przedszkolnym i całe mnóstwo szyszek, które kochaaaaaam (moje szyszunie) zwożę je ze wszystkich miejsc Polsce (najpiękniejsze są w Żarnowcu u ujścia Piaśnicy do morza). Pozdrawiam, nigdy nie miałam szczęścia w żadnych loteriajach, ale cieszę się, że mogłam coś dodać od siebie, bardzo ten blog mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  105. info u mnie na blogu :) 28.11 mam urodziny :) super byłoby wygrać sobie prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  106. Śliczne słodkości do zgarnięcia - bardzo chętnie poszyłabym i posłuchała (uwielbiam kryminały;-),
    więc zamieszczę na pasku info, z przyjemnością będę obserwować, a jeśli chodzi o moje ozdoby świąteczne, to najulubieńsze są te wykonane w ostatniej chwili - w zeszłym roku to były dekoracje wyszyte haftem richelieu, dwa lata temu gwiazdki i aniołki koronkowe na drutach, sama ciekawa jestem co w tym roku wymodzę... może będę szyła
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  107. Śliczny blog i prezenty. :) Chętnie zaczynam obserwować. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  108. obrazek o candy wstawilam na swoim blogu:-)))

    OdpowiedzUsuń
  109. standardowo choinka obwieszone zloto-czerwonymi ozdobami, dodatkowo uszylam anielice Tildowa w kolorze czerwonym, bede jeszcze szyla skarpety na prezenty:-))

    OdpowiedzUsuń
  110. polubiłam na facebooku jako Eliza Kaschel:-)))

    OdpowiedzUsuń
  111. A propos ozdób świątecznych to już zaczęłam coś dziubać :) http://mojepitupitu.blogspot.com/2011/11/swieta-za-pasemtrza-sie-brac-za-ozdoby.html

    Pozdrawiam wszystkie zdolne rączki :)

    OdpowiedzUsuń
  112. obserwuję i lubię na fb jako Anna G-ka :)

    melancholytower(at)wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  113. Cieszę się, że trafiłam na Waszego bloga w porę, uff:) Nie dość, że piękne rzeczy tworzycie to jeszcze piękne rzeczy rozdajecie:) Banerek wstawiony:) mój blog: http://molewnik.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  114. oczywiście polubiłam Was od pierwszego wejrzenia:))) (i Was o tym iformuję)

    OdpowiedzUsuń
  115. i na facebook też Was polubiłam:)))

    OdpowiedzUsuń
  116. U mnie jest choinka z praktycznie samych cukierków a tak to mam dwie lewe rece do czegokolwiek :(

    kopiciuszek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  117. Jakie sliczności!! cieszę się, że dzięki candy trafiłam do Was - to najbardziej lubię w takich inicjatywach, ze poprzez inne blogi mogę trafiać w takie miejca magiczne jak Wasze:)

    Obserwuję, lubię na FB i opowiadam o dekoracjach:
    W tym roku biel, czerwień i srebro i szarość papieru - wracam do korzeni, będą jak co roku na choince szydełkowe aniołki, pierniczki z witrazami pieczone z moimi dzieciaczkami, papierowe gwiazdki i choineczki. Na stole adwentowe świece w cynkowych wiaderkach z mchem, czerwono-biały sznurek, na kanapie obowiązkowo czerwony "norweski" pled i poduchy, w kominku ogień, a na kominku adwentowy kalendarz z czerwono-bialych rękawiczek:) to tylko poczatek...:)

    OdpowiedzUsuń
  118. Ach, i oczywiście bannerek na blogu już jest:)

    OdpowiedzUsuń
  119. Ja mam tyle pomusłów, że nie wiem gdzie je wszystkie zmieszczę :) lubie kiedy świątecznie jest dużo ciepłego światła, więc wszęczie będą lampki, świczki itp, oczywiście mnóstwo mniej lub bardziej poważnych figurek, czerwono-zielone zasłony i obrus :)No i co tam jeszcze upoluję przedświątecznie

    OdpowiedzUsuń
  120. Same cuda! Wręcz trzeba się zgłosić ;)

    OdpowiedzUsuń
  121. Do obserwatorów dołączyłam

    OdpowiedzUsuń
  122. ustawiam się w kolejce obserwatorem już jestem!!!

    OdpowiedzUsuń
  123. i linka u siebie wklejam i zapraszam w odwiedziny
    www.aneaart.blogspot.com
    pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  124. Cudne skarby do wygrania!! Zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  125. i na facebooku też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  126. A na dekoracje świąteczne wykorzystam na pewno moje zeszłoroczne pomysły tj: skarpety z zawijasami, które można zobaczyć w moim najnowszym blogowym poście, być może uszyję jeszcze więcej gwiazdek, które ozdabiałam koralikami i przyozdabiałam ściany. Ale najważniejszy jest i tak świąteczny wianek, który uplotę z brzozowych gałązek i udekoruję gałązkami świerku lub sosny, i uszytymi gwiazdeczkami.

    OdpowiedzUsuń
  127. На боковой панельке блога: http://beterok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  128. Очень красивые у вас работы и замечательная конфетка http://sovaigrushki-tilda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  129. Korzystam z szansy nr1 i staję w kolejce po te cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  130. Super candy, chętnie przyłączam się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  131. Co do wystroju świątecznego to oprócz tradycyjnej choinki, stroję też okna. Drzwi, rurki np. z gazu, klamki. Z lasku przynoszę parę gałązek i zawieszam na nim ozdoby świąteczne. Mam też różne figurki więc ustawiam je gdzie się da :).

    OdpowiedzUsuń
  132. Regards from Ukraine :) Really nice sweets :)
    http://motanka-doll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  133. Jakie to candy cudne! Baranek juz wstawiony.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  134. Wlasnie polubilam na fb i zostalam obserwatorem wiec wszystkie pkty spelnione, teraz pozostaje tylko trzymac kciuki i szeptac zyczenie do spadajacych gwiazd:-D

    OdpowiedzUsuń
  135. Jakis blogspotowy tuman jestem bo nijak nie umiem obslugiwac tego bloga ani linkow bocznych wklejac :(
    Linka do twojego bloga wklajam na zamknietym blogu na blox.pl

    Jestem tez obserwatorem :)

    Na swieta robimy razem z moimi wnukami piekne, piernikowe ozdoby na choinke - pierniki witrazowe, pieniki malowane przez maluchy - uwielbiam kiedy wnuki maluja kopytka reniferom :) do tego robimy łańcuchy, aniołki na szydełku.

    OdpowiedzUsuń
  136. cztery mi się skasowało, więc jeszcze raz:
    z racji małego mieszkanka i pierwszych wspólnych świąt mamy nadzieję z mężem ozdobić nasza choinkę własnoręcznie wykonanymi dekoracjami z makaronu, wstążek i filcowych zawieszek :)

    jak starczy czasu to pomyślimy też jak ozdobić salon :)))

    OdpowiedzUsuń
  137. i jak się tu nie zapisać na takie słodkości? - banerek już na blogu:)

    Pozdrawiam Sylwia
    P.S.
    zapraszam do mnie na wymiankę:)
    http://dekupazoweuroczysko.blogspot.com/2011/10/cappuccino-z-pianka-i-wymianka.html

    OdpowiedzUsuń
  138. co do ozdób świątecznych w tym roku będą zdekupażowane bombki i zdekupażowane płyty Cd w oknach:) a na stole lampioniki częściowo zdekupażowane częściowo ozdobione koralikami i koronkami:)

    OdpowiedzUsuń
  139. Korzystam z szansy nr2 i zostaję Waszym obserwatorem:)

    OdpowiedzUsuń
  140. Super candy, no więc baner już zamieszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  141. Bardzo chętnie zostanę Waszym obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  142. u mnie w domu będą świeczki aniołki, aniołki robione na szydełku przez moją mame, światełka w oknach no i schody będą przystrojone łańcuchami ze słomianymi zawieszkami :) aa no i jemioła nad stołem w salonie ;]

    OdpowiedzUsuń
  143. I ja chetnie się przyłączę;)
    banerek już jest!;)

    OdpowiedzUsuń
  144. A co do ozdóbek i wszelakich dekoracji to w tym roku zamierzałam zrobić choinkę z szyszek i z origami, ale co z tego wyjdzie zobaczymy;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  145. Świetny blog:) Oczywiście zapisuję się ...wybieram szanse nr 1 i 2 :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  146. i lubię Big Heart Made na facebooku :)

    OdpowiedzUsuń
  147. Co do ozdób świątecznych to co roku jest co innego. Standardem jest oczywiście choinka (albo dwie), łańcuchy, lampki, stroiki ;)

    OdpowiedzUsuń
  148. a ja chętnie skorzystam z szansy 4
    dom chce przystroić b.różnie wykorzystując do pomocy domowników czyli: ja już męcze szydełkowe gwiazdki, mąż z synkiem wybierze się na spacer po leśne dary na stroiki wszelkiego tupu a ja wykorzystam mojego trzyletniego synka do robienia pierniczków które będą wisiały na choince i będą mini prezentami dla gości

    agnieszka.kedracka@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  149. Dołączam do zabawy :-) szansa nr 1 :-)

    OdpowiedzUsuń
  150. A teraz skorzystam z szansy nr 4 :-) Uwielbiam jako ozdoby pieczone pierniczki własnoręcznie dekorowane lukrem :-) A poza tym wszelkie skandynawskie świeczniki - najczęściej białe z czerwonymi akcentami :-)

    OdpowiedzUsuń
  151. Korzystam z szansy nr3 i lubię Was na facebooku:)

    OdpowiedzUsuń
  152. szansa nr 1. Powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  153. Z miłą chęcią przyłączam się do zabawy :) wklejam zdjęcie z informacją na swoim blogu
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  154. 1-3 spełnione ;)
    4 - z pewnością choinka i mnóstwo kolorowych bombek, ozdób na oknach, drzwiach, i stole. no i świeczki zapachowe. ;)

    OdpowiedzUsuń
  155. Trafiłam do Was przypadkiem i bardzo lubię takie piękne blogowe odkrycia, z przyjemnością zostaję na dłużej...:)

    OdpowiedzUsuń
  156. Obseratorem jestem z przyjemnością:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  157. Prawdziwie czerwone motywy świąteczne królowały u mnie w tamtym roku... w tym będą czerwone serduszka dyndające na choince i bąbeczki z origami... :)

    OdpowiedzUsuń
  158. Prawdziwie czerwone motywy świąteczne królowały u mnie w tamtym roku... w tym planuję czerwone serca dyndające na choince a pod choinkę renifery z czerwonym nochalem:)

    OdpowiedzUsuń
  159. Nawet, gdyby nie candy i tak dodałabym bloga do obserwowanych :)
    A skoro dzięki temu można jeszcze takie świetne rzeczy wygrać, to tym lepiej ;)
    Blog do obserwowanych dodany, a ja biegnę polubić stronę na facebooku :)
    lejdi.dmq@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  160. Na facebooku już polubione :)

    OdpowiedzUsuń
  161. Chciałabym być wylosowaną;-)
    Banerek w prawym pasku jest.

    OdpowiedzUsuń
  162. Obserwować też was zaczęłam.

    OdpowiedzUsuń
  163. Witam, banerek jest, a jak będzie reszta to dopiszę.
    Tymczasem zapraszam na candy u mnie:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  164. biorę udział ;)
    polubiłam na fb jako: Ewelinka L.
    tutaj jak: skazana2
    moimi ulubionymi dekoracjami na święta są orzechy włoskie w skorupkach pomalowane złota farbą rozsypane na białym obrusie ;)

    OdpowiedzUsuń
  165. witam !
    chętnie zapisuję się do tej zabawy.
    banerek wkleiłam na swój blog.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  166. baner już zamieszczony z linkiem odsyłającym do tego candy:)

    OdpowiedzUsuń
  167. i korzystam z 4 szansy, w domku u mnie na pewno będą ozdoby quillingowe na choinkę takie jak śnieżynki,bałwanki i aniołki, mam też anioły szydełkowe, sama tez uszyję aniołki Mikołaje:):):) uwielbiam kolor czerwony więc będzie go dużo u mnie w pokoju bo jakby nie patrzył bardzo pasuje do świąt:

    OdpowiedzUsuń