10 lutego 2012

{Delikatnie}

Pochwalę się delikatnościami, które ostatnio szyłam. Powstał pleciony wianek, który był pewnym wyzwaniem, ponieważ szyty był po raz pierwszy, na specjalną prośbę, gdzie na dodatek zdjęcie jako wzór miało jakieś 2cm ;) Wiedziałam więc, co to ma być, jednak sposób i wygląd miałam sobie wymyślić sama. Wykombinowałyśmy więc z mamą taką oto plecioną dekorację w kolorach bieli, beżu, cappucino z koronkami.


Do tego powstały cztery serducha w podobnej tonacji.


A poza tym uszyłam kolejnego aniołka powitalnego.


To tyle na dziś. Po ciężkim dniu w pracy, czas uciec w świat nitek, tkanin i marzeń. Trzymajcie się!

11 komentarzy:

  1. Wianek baardzo mi się podoba .

    OdpowiedzUsuń
  2. Stworzyłaś kolejne cuda, bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatności fajne, ale aniołek naj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wianek śliczny i delikatny:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne dekoracje :) A aniołek wprost ccudny :)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń