21 marca 2012

{Różności}

Dziś nie będzie niczego, czego jeszcze nie szyłyśmy, więc postanowiłam zrobić wpis grupowy :)
Na początek aniołek powitalny, którego uszyłam dla koleżanki Magdy, którą znam od... fiuuuu... od pierwszej grupy w przedszkolu :) Mieszkała dwa domy dalej, więc właściwie razem się wychowywałyśmy. Aniołek jest częścią prezentu na nowe mieszkanko. Mam nadzieję, że jej się spodoba :) Chciała anioła w różu.


 "Sklonowałam" też gąski z przed roku, bo miały być takie same:)


A teraz wiosenne szyjątka, które wykonała mama. Dawno nie pokazywałam niczego, co wyszło spod jej łapek, więc lecimy :) Serduszka i gąski:


Kuniec aktualizacji, ale nadchodzą kolejne, więc zaglądajcie ;) Muszę też pomyśleć nad jakimś candy. Wolicie coś do tworzenia, czy coś już stworzone? Ciekawa jestem :)

8 komentarzy:

  1. Anioł jak zwykle przepiekny a co do Candy to osobiście wolałabym np jakieś tkaniny tildowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniołek śliczny:) resztka tworków również przepiękna:) ja zawsze lubię coś stworzonego hihi

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności! Aniołek powitalny-świetny pomysł :) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj!
    Wszystko, twoje jest piękne. W candy na pewno wezmę udział, Wolałabym coś zrobionego, np. takiego pięknego anioła!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne, no śliczności!!!! Ja jeszcze nie popełniłam tildowej lalki, nie wiem czemu ale się boję ale jak patrzę na takie piękne dzieło to aż mi się chce :) może w końcu się odważę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Perfekcyjne piękności :) Co do candy, to w Waszym wydaniu preferuję gotowce ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie tu u Was! Jak to się mogło stać, że tak późno tu trafiłam??? Ale zaległości nadrobione i teraz juz jestem na bieżąco ;)

    P.S.
    Zapraszam do nas na candy.

    OdpowiedzUsuń