27 czerwca 2012

{Weekendowe gruszki}

W weekend odwiedziłam mamę, dziadków i resztę rodzinki. Zazwyczaj jak jadę do mamy, to z materiałami, bo zazwyczaj coś tam chcę poszyć, pokombinować. Ostatnio jednak byłam tak wciągnięta w szycie, że postanowiłam przez te kilka dni odpocząć, bo w końcu za dużo nigdy na zdrowie nie wychodzi...

Ta... ehe... :)) Nie potrwało to długo, bo nagle w środku dnia nabrałam ochoty na szybkie szycie. Padło na... gruszki. Chciałam uszyć jedną dla siebie i jedną dla mamy. Z dwóch zrobiło się siedem :D Przyjemnie, siedząc na ławeczce, upychałam wypełnienie, upychała mama, kuzynka Kasia, a nawet próbowała babcia :)) I tak z leniuchowania mam dekoracje. Poniżej wynik tego "odpoczynku" :)

Niebiesko-beżowe, to oczywiście moje :)


A poniżej, mamine gruszki, pozujące do zdjęć na zielonej trawce.



P.S. Zobaczcie jakie piękne zdjęcia z moim ślimaczkiem dostałam od pani Kasi! Przepiękna sesja!!! :)


Pozdrawiam wszystkich!

25 komentarzy:

  1. Oh jakie cudne, prawie mi ślinka pociekła :) jakiej są wielkości?? bo te na trawie wyglądaja jak monstra, ale cudne żeby nie było :P :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Mają ok. 12cm bez listka, więc raczej nie monstra :D

      Usuń
    2. ale ujęcie świetne :) a ślimaczkowe zdjęcia cudne, takie fotki sa natchnieniem do pracy prawda :)

      Usuń
  2. wszystkie co do jednej wyglądają niezwykle apetycznie!:) mniam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne gruszeczki, bardzo apetycznie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gruszki skradły moje serce! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie śmiem prosić..., chociaż właściwie to chyba śmiem Cię prosić, czy nie zechciałabyś podzielić się ze mną wykrojem tych cudowności? Są prześliczne!!!! Bo zapałałam do niech miłością absolutną... :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są te prace, masz mój podziw.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne gruszeczki! Gratuluję pomysłu! i ta sesyjka ślimaczkowa...fajnie odnajdywać zadowolenie ze swojej pracy! Podziwiam, i jeszcze raz gratuluję!Pozdrawiam! aga

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne gruszeczki :) sesja ze slimaczkiem również urocza

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne te gruszki ! I ślimak cudny. A z szyciem ja też tak mam - przychodzi pomysł i muszę uszyć, teraz, zaraz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiekne prace, gruszki genialne;-)pozdrawiam i dziekuje za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej! ojej! ojej! jakie sliczne te slimaczochy . gruszkom tez nic nie brakuje :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje weekendowe gruszki są rewelacyjne. Mnie najbardziej podobają się te biało-niebieskie. Rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne są wszystkie Wasze prace, takie ze smakiem. Kolorystycznie też odpowiednio dopasowane. Przejrzałam cały blog i byłam zauroczona tym wszystkim co robicie. Gruszki są zjawiskowe.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko szyjesz tak bardzo starannie, podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny ten ślimaczek :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczny ten ślimaczek! Super :)
    Słodko wygląda z tą małą laleczką :)
    Piękne rzeczy robicie :)

    OdpowiedzUsuń