2 lipca 2012

{Ala i Szymek}

Pokazuję Wam zamówienie, które szyłam dla pani Małgorzaty. Literki układające się w napisy: Ala oraz Szymek. Ala - w prezencie dla córeczki znajomych i Szymek - dla synka. Kolorystyka Ali była wybrana przez rodziców i miała pasować do pokoju w kolorze zielonym - wedle życzenia, zamówienie zrealizowane. Szymek miał, być podobny do szytego już przeze mnie Tymusia, jednak miał się pojawić kolor brązowy, co też jak widać zostało wykonane :) Literki jutro polecą w Polskę. Mam nadzieję, że będą się podobały :)


Koniecznie muszę dodać, że pewnego popołudnia w wypychaniu literek do Szymka pomagały mi niespodziewanie moja teściowa i nastoletnia Zuzia, siostra mojego męża. Spontanicznie, z przygodami ;)), ale przyjemnie i jak widać skutecznie :)) Jak na pierwszy raz, poszło im super :))

5 komentarzy:

  1. Niezwykle sympatyczna dekoracja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No prezentuje sie super!
    Szymek jak ulal, Ala zamienic na Ola i idealne do pokoiku moich szkrabow!!!!

    OdpowiedzUsuń