6 czerwca 2012

{Żyrafki, poziom 2}

Odświeżyłam trochę moje żyrafki, dając im nowy rozmiar. Teraz mierzą ok. 52cm. Te, które pokazuję dziś są również uszyte z ciemniejszej tkaniny, co będzie widać na zdjęciu z żyrafką zieloną. Jestem zakochana w tej niebieskiej tkaninie, ale po prostu tak mam ostatnio, że ciągnie mnie do koloru blue, więc nie zwracajcie uwagi ;))


 Tu widać różnicę w rozmiarze i kolorze tkanin.


P.S. Zobaczcie, jakie piękne zdjęcia dostałam od Ani, której córcia ściska nasze szyjątka :))


Pozdrawiam wszystkich!

8 komentarzy:

  1. piękne żyrafki :-)
    niebieski jest pięknym kolorem :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię Twoje żyrafki, a zdjęcia malutkiej takie radosne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żyrafy, ślimaki, anioły... wszystko jest świetne.
    Mam takie małe pytanie: jakiego materiału używacie do szycia ciałek zwierzaczków i aniołków??

    OdpowiedzUsuń
  4. Żyrafkami jestem zauroczona. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodka modelka a szyjątka kapitalne !!

    OdpowiedzUsuń