28 sierpnia 2012

{Potworek we wtorek}

Przychodzi czasem taki moment, kiedy ktoś rzuca ci wyzwanie, a tobie śmieje się mordka od samej myśli jego realizacji :)) Mój kolega Michał, który jest lekarzem, zaproponował, żebym stworzyłam prezent urodzinowy dla jego mamy, która jest nauczycielką biologii. Od samego początku wiadomo było, że nie może być to nic "zwyczajnego". Tak oto pojawił się pomysł uszycia bakteriofaga.

Co to takiego? Ciocia Wikipedia informuje: "Bakteriofag, fag - wirus atakujący bakterie. Przeważnie dany bakteriofag zdolny jest do infekcji tylko jednego gatunku (a czasem tylko szczepu) bakterii. Wybrane szczepy bakteriofagów są wykorzystywane do niszczenia chorobotwórczych bakterii." Więcej można przeczytać TUTAJ. Jak więc wygląda to cudo? W mojej interpretacji właśnie tak:


Podstawowy koncept, który podsunął Michał, pochodzi stąd: 


Mam już info, że prezent się udał i że mama płakała... ze śmiechu :))) To chyba wystarczająca recenzja :D A co wy myślicie? :))

13 komentarzy:

  1. Super wykonanie. W życiu bym nie wpadła na pomysł zrobienia bakteriofaga xD.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha ha ha! Rewelacyjny pomysł, super wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. No świetny! I pomysł i wykonanie super :D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja !!! Bardzo mi się podoba a wykonanie powala na kolana , nie dziwie się , że obdarowana osoba tak zarefowała ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie ci wyszedł, słodko-potworny a wykonanie staranne, jak to zawsze w bigheartmade ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe...super...i wykonanie i pomysł na prezent:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski!!! :-) Super pomysł na prezent. Wykonanie rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się nie dziwię, bo też mi się gębusia śmieje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Nieco upiorny, ale przy tym bardzo pozytywny.

    OdpowiedzUsuń
  10. No, no jako biolog jestem pod wrażeniem! Bateriofag genialny ;o)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie "brzydkie" maskotki. A bakteriofag - myślę że zdjęcie powinno się znaleźć w wikipedii pod tym hasłem. :)

    OdpowiedzUsuń