10 września 2012

{Ajajaj}

Sporo czasu minęło od ostatniego posta. Urwanie głowy mnie dopadło, a przy okazji klęska elektroniczna w postaci zgonu monitora, telewizora i dwóch zasilaczy. I niech mnie ktoś spróbuje przekonać, że to nie jest jakaś zmowa. W końcu jednak, biedniejsza o kwotę na zakup powyższych "ustrojstw" i bogatsza o chwilę spokojniejszego czasu, dobiłam do bloga i mogę pokazać kilka szyjątek wymodzonych i wcześniej, i później. Już nie piszę, pokazuję :)

Poniższe literki uszyte dla małej Marysi, zamówione przez panią Małgorzatę, która zapewniała mnie już kilka razy, że wie o mojej niewielkiej sympatii do koloru pomarańczowego i która nieświadomie spowodowała, że jakimś cudem w tym wydaniu ten kolor mi odpowiada :))


Ślimaczek dla Szymka, dla którego szyłam wcześniej literki:


A to już zamówienie do kwiaciarni pani Sylwii, dwa wianki, sześć serc i dwa króliczki mamy:


A na koniec królikowa panienka, oczywiście szyta przez mamę, a zamówiona przez Ulę, która pięknie czaruje obrazem :)


Tyle na dziś. Pozdrawiam wszystkich ciepło!

10 komentarzy:

  1. Och, jakie wspaniałości. Śliczniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Literki bardzo wesole,natomiast krolikowa panienka skradla moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No widzisz - i czasu więcej na szycie miałaś. Na cudności takie. A z kompami zmowa szersza - Rosy nie było, Janeczki nie ma nadal...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko cudne ale ślimak naj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne !!! Od razu buzia mi się śmieje ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. same slicznosci ale ten slimak jako wzor coraz bardziej mi sie podoba a jak patrze na taki dobor kolorkow i wykonanie to juz buzia cala do niego smieje sie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zapraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeglądam Waszego bloga i widzę same śliczne rzeczy, pomysłowe, wykonane z dbałością o szczegóły, bardzo, bardzo ładne! Pozdrawiam
    http://picoteehm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. królisia jest przeeesłodka :) i przepięknie uszyta ;))
    ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń