20 września 2012

{Pink&Blue}

Uszyłam jakiś czas temu, na zamówienie, różowy zestaw takich oto przytulaków. Pani Urszula ma już go u siebie, więc mogę się pochwalić i tu.

Aniołek powitalny:
 Żyrafka:
Szaraczek:

No i woreczek, którego nie uwieczniłam na osobnym zdjęciu.

Mama z kolei uszyła dwa króliczki, które miały wylądować w sklepiku, ale nie zdążyły tam nawet dotrzeć :) Już mają wybrany dom. Przytulać je będą Ewelinka i Kubuś.


Nie mogę pogodzić się z tym, że lato minęło. Niestety, dygocąc co rano pod kołdrą, coraz bardziej się o tym przekonuję. Mimo wszystko, na razie nie mam jeszcze głowy do jesiennych dekoracji. A jak jest u was?

13 komentarzy:

  1. Cudne, słodkie, napatrzeć się nie mogę, szczególnie te w różach...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te laleczki:)bardzo mi się podobają i te pastelki:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Żyrafka jest najsłodsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko cukierkowo słodkie ale moje serce skradł szaraczek w tej pięknej różowej kieni. A co do jesieni to też truchleję. Pozdrawiam serdecznie i duuuużo słońca życzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę przepiękne, bardzo mi się podobają. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny zestawik! Zarówno różowy jak i niebieski :) sama słodycz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. och jak ja bym chciala tak pieknie szyc, cuda tworzycie, chetnie bede zagladac czesciej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem tu pierwszy raz śliczne , pomysłowe króliczki dynie i napisy szyjecie. My tez z dziewczynkami uwielbiamy wspólne szycie malowanie itd.. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet nie wiem jak tu zajrzalam ale przesliczne te skaldynawskie przytulaki :) zakochalam sieeeeeee

    OdpowiedzUsuń