16 sierpnia 2012

{Pan i pani}

Ktoś pytał w komentarzach pod ostatnim wpisem, co będę szyła. Pokazuję więc, co uszyłam :) Poniżej mix zrealizowanych zamówień.

Dla pani Aleksandry, literki nad łóżko do sypialni:


Do tego stadko dekoracyjnych ptaszków :)


A to już zamówienie dla pana Arka, a właściwie prezent dla jego koleżanki. Żyrafka, która miała być ubrana tak samo jak owa koleżanka, na przesłanym do mnie zdjęciu stojąca na tle stadka żyraf. Cóż, za każdym zamówieniem kryje się jakaś historia :))


Nowy króliś w niebieskościach, którego uszyła mama i który już zdobył nowy dom.


A na koniec pocztówka z Paryża :) Pani Basia zawiozła, szytą przez mamę już dość dawno temu, małą myszkę aż do Francji. Skubana, trochę pozwiedzała ;) Była przy wejściu do ogrodów Tuilerie i na placu Concorde. W tle widać Wieżę Eiffla :) Szczęściara :)


Pozdrawiam wakacyjnych podróżników (zazdroszcząc w duchu ;))!

16 komentarzy:

  1. Fajna myszka- ja także zazdroszczę jej podróży...

    OdpowiedzUsuń
  2. Znowu śliczności. Spodenki i koszula żyrafki powaliły mnie na kolana.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te literki i ptaszki - świetna ozdoba sypialni ...
    Żyrafka wyjątkowa ...
    Hihihihi a ta myszka przypomniała mi o krasnalu z " Amelii " - myszka podróżniczka ;)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super szyjątka, a fotograficzna opowieść z Paryża bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Króliś i żyrafka - przecudne :).

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja jeszcze dołożę od siebie, jako że to u mnie literki i ptaszki zamieszkały - są cudowne, śliczne i po prostu boskie! Jestem przeszczęśliwa i baaaaardzo dziękuję za uszycie tak pięknych szyjątek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne są Twoje prace. Zachwyciły mnie ubranka Żyrafki. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  8. Może macie ochotę zabawić się w poszukiwanie skarbów i wyruszyć w rejs z piratem Rabarbarem? Jeśli tak to na naszym blogu w łatwy sposób można zdobyć "Dzieje Pirata Rabarbara" :)
    Zapraszamy do zabawy:

    http://ksiazeczki-synka-i-coreczki.blogspot.com/2012/08/wakacyjne-poszukiwanie-skarbow.html

    Jeśli nie macie ochoty brać udziału bardzo przepraszam za spam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niewiem co lub kto spodobal mi sie najbardziej; zyrafka, krolis, myszka...to przeciez sama slodych a ciuchy to maja wprost odlotowe, one sie po prostu musza podobac:) POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. koszula żyrafki to mistrzostwo świata! :D

    OdpowiedzUsuń