12 stycznia 2013

{Kolorki}

No nie no, zima stwierdziła, że skoro się tak ociągała, to teraz wejdzie z przytupem. Za oknem, od wczoraj cały czas pada śnieg i nie zapowiada się, żeby miał przestać. Może to jeszcze nie tragedia, ale taki przeskok z wiosennych prawie temperatur to spore zaskoczenie. Co zrobić, skoro już o wiośnie marzę? Ptaszki uszyłam :) Podzielę się kolorem z wami :)


Ślimaczki tez powolutku wyciągają poduchy do wietrzenia ;)


Ptaszki i ślimaczki dostępne w sklepiku, dla tych którzy też wiosnę już czują :)

15 komentarzy:

  1. Sliczne kolorki :) U mnie zielono i do tego wyjatkowo slonko sie pokazalo :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślimak jest cudny :) pomyśl o takim w wersji XXL :)
    pozdrawiam
    Agnieszka z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne ptaszki a ślimaki do zakochania :)
    W sercu czuję wiosnę, a za oknem... sypie śnieg... niestety.

    OdpowiedzUsuń
  4. Потрясающие птицы!) Очень красиво)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace urzekły i mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne :)) Z Twoimi pracami to zawsze wiosna jest :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak wiosennie! Ślimaczki dopieszczone w każdym calu, po prostu sama słodycz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie tak dawno też szyłam podobne ptaszki :))
    Uwielbiam je!
    Czym wypełniasz ?

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie i wiosennie.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Och, jaki śliczności tu macie miłe Panie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam do mnie po odbiór Wyróznienia The Versatile blogger:):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uaaaau, no to macie dziewczyny kolejną fankę. Pozdrowienia ciepłe z Karkonoszy! Ciepłe, bo aż się od tych Waszych fot ciepło na sercu porobiło!

    www.xlibrts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje prace są cudne, takie lekkie, delikatne, słodkie cukiereczki. Z przyjemnością powędrowałam po blogu.

    OdpowiedzUsuń