24 lipca 2013

{Lawendowe hafty i wyniki giveawaya}

Naszła mnie jakiś czas temu wielka ochota na haft. Nie mam na tym polu wielkiego doświadczenia, ale raz na jakiś czas dopada mnie chęć i wtedy coś tam dłubię. No i skoro przyszło natchnienie i nie chciało odpuścić, poczyniłam takie oto serduszka z pachnącą lawendą w środku.


Nadeszła pora ogłoszenia, kto został wylosowany przez Rafflecopter i dostanie moją żaglówkę i rybki. Jakież było moje zdziwienie, kiedy okazało się, że wylosowana osoba ma takie samo nazwisko jak ja :) Nie znamy się jednak zupełnie :) Miły zbieg okoliczności.

A kto wygrał?
a Rafflecopter giveaway
Wygrała: 
Justyna (nailsbyjustyna@gmail.com)
(e-mail został już wysłany)

Gratuluję, a pozostałych zapraszam na kolejny giveaway :)

13 komentarzy:

  1. Gratuluje zwyciezszyni
    zapraszam do mnie na candy i licytacje dla SZYMKA !

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję a serduszka śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serduszka z lawendą są przecudne :) Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo i za wygraną i za gratulacje :)) co za niespodzianka ten mail o wygranej uratował dziś mój dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne hafciki:)
    Gratulacje dla Justyny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wielkie gratulacje!! :-))

    ehhhh taka szkoda że nie ja ;-) hihih

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ladny haft. W polaczeniu z sercami boskie :)

    OdpowiedzUsuń