14 sierpnia 2013

{Niebieski i granat}

Kasia po raz kolejny poprosiła mnie o zwierzaka-lekarza. Będzie podarunkiem dla pana doktora, do kolekcji z wcześniej szytą przeze mnie żyrafką ortopedyczną z namalowanym kręgosłupem. Tak się szaraczek prezentuje, ma na sobie strój chirurga i plakietkę. Prosto, ale mam nadzieję, że trafnie będzie rozpoznany jako zwierzak w medycznym stroju:


A to już króliczek szyty przez mamę. Większy niż tradycyjny, bo ma ok. 50cm. Pani Agnieszka poprosiła o króliczka w klimatach marynarskich, do kolekcji z żaglówką (podmieniłam chorągiewki błękitne na czerwone w szytej wcześniej żaglówce) i małymi rybkami.


A to przepiękne zdjęcia cudnego pokoju z naszymi szyjątkami w aranżacji:
 

Uwielbiam takie kolorki :) Cudnie.

8 komentarzy:

  1. Wasze prace pieknie sie prezentuja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie króliczek pasuje do wnętrza :)
    A Pan Doktor bardzo ładny hihi i przystojny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super naprawdę...Zapraszam też do mnie klubtilda.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. wow fantastyczny ten pokoik :-)))) cudo :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Very cute!!)
    http://karinamalinana.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń