4 września 2013

{Owocowe inspiracje}

Uwielbiam, kiedy kilka elementów szyciowej układanki składa się już po ich wykonaniu w piękną całość. Tak było w przypadku poniższego zamówienia. Uszyłam kolejną poduszkę-kwiatek (uwielbiam je!!!), po raz kolejny z cudnych tkanin, a do tego robaczka, gruszki i truskawki. Zobaczcie jak razem wyglądają:


Ale najlepsze jeszcze przed nami. Cudowne zdjęcia szczęśliwej posiadaczki powyższej kolekcji :) Zapraszam na podwieczorek u Zuzi:


Ja jestem zauroczona, a wy?

14 komentarzy:

  1. Po prostu sama słodycz uwielbiam takie klimaty ,twoje prace są po prostu super pa

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam twojego bloga :) tkaniny są piękne :) cały zestaw zauroczył mnie niesamowicie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne! zapraszam do mnie na Candy! www.coral-amour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też jestem zauroczona!:) Pozdrawiam z Kuźni Upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowności! Podziwiam talent! Kolory przepiękne! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, ja też jestem zauroczona tymi pastelami. Cudowności jakich mało:)

    OdpowiedzUsuń