1 lipca 2013

{To i owo, kolorowo}

Nazbierało się troszkę różności uszytych już chwilkę temu, więc pokażę je teraz.
Przy okazji pozdrawiam Ciechocinek. Wtajemniczone wiedzą o co chodzi :))

Na początek zestaw: ślimaczek oraz ptaszki, które powędrowały do pokoiku malucha. Kolorki oczywiśnie nie były przypadkowe: szary, biały i żółty.


Dostałam też zdjęcia, więc można zobaczyć jak wpisały się w wystrój:


 Poza tym powstały też gruszki, do letnich aranżacji w sam raz (dostępne w sklepiku):


I truskawki (dostępne):
 

 Króliczki, ten na zamówienie:
 

A ten dostępny w sklepiku:

 

A na koniec ślimaczek, troszkę inny bo z aplikacją serca i w połączeniu różu i mięty, jak truskawkowo-pistacjowe lody (dostępny):

 

 I miętowo-turkusowa myszka z sercem w kieszonce (dostępna):


 Ot, taki kolorowy post :)

18 komentarzy:

  1. o ja cie ale cudownosci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zwykle spisałyście się Kobitki przewspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorowo i ślicznie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają te slimaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie zachwycają te gruszeczki :-) są taaakie słodziusie :-)

    wszystko piękne i dopracowane wooow :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. najcudniejsza myszka !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko jest cudowne :) Sama nie wiem co jest najładniejsze :) A pokoik maluszka jest śliczniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pokoik maluszka piękny, świetnie wkomponowały się maskotki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe zestawienie kolorów, zwłaszcza przy ślimaku, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko wspaniałe, cudowne delikatne kolorki, łączenia barw, cudownie uszyte, jestem oszołomiona ilością i wspaniałością:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam,prace urocze,dołączam i zapraszam.Pozdrawiam,Iventi

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam do mnie :)
    Czeka na ciebie mila niespodzianka
    http://mojamalaskandynawia.blogspot.com/2013/07/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobają mi się Twoje prace, chętnie coś zamówię, jestem w trakcie urządzania maluszkowi co nie co w pokoju. Na dniach wstawię kolejny post. Ale nie mam pojęcia co byś mogła mi uszyć.... hmmm:) Może mi podpowiesz?

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna mysza i ślimak, wszystkie w zasadzie ! Piękne rzeczy szyjesz :)
    pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń